BONBON

دسته:

ONE PIECE BON! BON! JOURNEY! v1.14.0 – بازی تفننی و پازلی “سفر پرماجرای بون بون” برای اندروید یک عنوان پازل – تفننی محبوب و سرگرم کننده تست شده با اجرای آنلاین

ONE PIECE BON! BON! JOURNEY – سفر پرماجرای بون بون یک بازی ساده، جالب و سرگرم کننده از شرکت بازی سازی بزرگ و معروف BANDAI NAMCO Entertainment Inc. سازنده بازی های محبوب و معروفی مثل Chroma Squad ، Galaga Wars ، PAC-MAN ، Ultimate Ninja Blazing ، Ridge Racer Draw And Drift ، NARUTO X BORUTO ، Sword Art Online: Integral Factor و بازی انقلابی TEKKEN است که مثل دیگر بازی های این سازنده به شکل رایگان برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. شرکت BANDAI NAMCO ارق خاصی به انیمه ها و کلاً آثار هنری ژاپنی دارد و از شخصیت های مختلف مجموعه آثار هنری ژاپنی در خیلی از بازی هایی که تا کنون توسعه داده استفاده کرده است. سری بازی های One Piece که نسخه های دیگری از آن از جمله One Piece Treasure Cruise را هم در اپ مارکت عرضه کرده بودیم، یکی از مجموعه های محبوب و معروف این شرکت بازی سازی ژاپنی است که قبل از اینکه بخواهد به دنیای بازی های ویدئویی و موبایلی راه پیدا کند، یک مجموعه کارتونی و انیمه بود. محبوبیت زیاد چنین انیمه هایی در ژاپن باعث شدند تا باندای نامکو با خرید سهام این آثار هنری، آن ها را به دنیای بازی های ویدئویی نیز بیاورد. هرچند که شاید به نظر برسد چنین عناوینی در بین بازیکنانی جز بازیکنان آسیای شرقی جذاب نیستند، اما برخلاف این ادعا باید گفت که اتفاقاً طی سال های اخیر طرفداران زیادی از کشورهای غربی و حتی خاورمیانه به سراغ این بازی ها رفته اند که سهم بازیکنان ایرانی نیز از این موضوع کم نیست.

بازی ONE PIECE BON! BON! JOURNEY به عنوان یک بازی متفاوت از سری بازی های One Piece اینجاست تا با بازی های مشابه در سبک پازلی و جورچین رقابت کند. محوریت اصلی و سبک گیم پلی بازی ONE PIECE BON! BON! JOURNEY از نوع بازی های سبک جورچین 3 تایی یا همان Match 3 Puzzle است. اما این بار برخلاف بازی های رایج در این سبک، با یک عنوان متفاوت تر رو به رو هستیم. در حالی که تقریباً همه بازی های سبک جورچین 3 تایی حس و حالی فانتزی و آرامش بخش دارند، بازی سفر پرماجرای بون بون ماهیتی تماماً اکشن دارد. در این بازی، شما یک بار دیگر به دنیای معروف One Piece رفته و با شخصیت های دوست داشتنی موسوم به Bonbons هم سفر شده و به یک ماجراجویی خطرناک و ناشناخته می روید. دشمنی بزرگ و خطرناک در این بازی وجود دارد که شما باید به آن غلبه کنید. برای اینکه بتوانید او را شکست دهید باید از قهرمانان Bonbons کمک بگیرید و با انجام پازل های جورچین 3 تایی، به قهرمانان نیروی حمله به دشمن را بدهید. درواقع کل بازی شامل مراحل پازلی Match 3 است و در آن ها کار اصلی شما کنار هم چیدن آیتم های مشابه به صورت افقی یا عمودی است. در طول بازی همچنین امکان استفاده از نیروهای خاص و آیتم های ویژه نیز فراهم شده تا روند بازی بیشتر از اینکه یک بازی پازلی ساده باشد، به یک بازی پویا و مهیج تبدیل شود. برای دریافت آخرین نسخه این بازی همین حالا می توانید به قسمت دانلود سنتر اپ مارکت در انتهای این مطلب بروید و از سرورهای سریع سایت اقدام به دانلود این بازی کنید.

توجه : در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید به جعبه دانلود اضافه می گردد.



  • تغییرات نسخه 1.14.0

    • Added new stages (to be made available sequentially).
    • Implemented some UI improvements.
    • Implemented other bug fixes.
برچسب ها
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Bejeweled برای اندروید

نسخه کامل و آخر Bejeweled برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران