نسخه جدید و آخر Basketball Battle برای اندروید

دسته:

Basketball Battle v2.2.15 Mod – بازی ورزشی جالب و محبوب جدال بسکتبالیست ها اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا و پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Basketball Battle – جدال بسکتبالیست ها بازی جالب، محبوب و بسیار زیبا در سبک بازیهای ورزشی از استودیوی بازیسازی DoubleTap Software برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانطور که از عنوان پست نیز مشخص است، با نصب Basketball Battle برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، یک بازی تفننی – ورزشی جالب با حضور دو بسکتبالیست و امکان بازی دو نفره با هر کسی را به ارمغان خواهید آورد! کنترل و هدایت بسکتبالیست در بازی Basketball Battle بر عهده شماست، کنترلرهای لمسی ساده و قابل قبول به شما امکان حرکت و پرتاب آسان را می دهند! امکان انجام انواع حرکات مثل حرکت به عقب و یا پرتاب توپ یا انداختن توپ با یک دست از فاصله نزدیک در حلقه وجود دارد! همانند بسکتبال واقعی می توانید، راه حریف را سد کنید و مانع از پرتاب توسط او شوید! اگر از علاقه مندان به بازیهای کوچک و جالب در سبک ورزشی و بسکتبال هستید بدون شک Basketball Battle با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند.

بازی Basketball Battle هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که ما در اپلیکیشن یاب ، اخرین نسخه آن را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید. در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی Basketball Battle توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.



  • تغییرات نسخه 2.2.15

    • Collect Diamonds by winning tournaments 10 times!
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود آخرین نسخه 3D Pool Ball

دانلود آخرین نسخه 3D Pool Ball

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران