نسخه آخر و کامل Tezza برای موبایل

دسته:

Tezza v1.02.07.0 – تزا – فیلتر های حرفه ای اینستاگرام مخصوص دستگاه های اندروید نسخه آنلاک شده برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

وجود شبکه های اجتماعی تصویری مثل اینستاگرام باز شده است که اشتراک گذاری تصویر بسیار پر طرفدار باشد و اغلب کاربران با افتتاح یک حساب در این این شبکه های اجتماعی به کاراشتراک گذاری تصاویر مشغول شوند. کیفیت دوربین های گوشی های امروزی بسیار بالا رفته و عکس هایی ثبت می کنند که در نهایت زیبایی و کیفیت هستند اما برای دیده شدن در شبکه های اجتماعی و گرفتن لایک و فالوور، تنها با کیفیت بودن تصاویر کافی نیست و نیاز است تا عکس ها جذاب باشند. برای جذاب کردن عکس ها روش های مختلفی وجود دارد؛ برای مثال می توان از سوژه های خلاقانه در ثبت تصاویر استفاده کرد یا روی عکس ها ویرایش های جذابی را اعمال کرد تا چشمگیر باشند و بینندگان بیشتری را به خود جلب نماید. به همین منظور برنامه های بسیاری ساخته شده است که هر کدام به شیوه های مختلفی تصاویر را تغییر داده و با استفاده از افکت ها و فیلتر های متنوع آن ها را زیباتر و جذاب تر می کنند. تا کنون نمونه های بسیاری از این برنامه ها را در اپلیکیشن یاب برای استفاده شما عزیزان ارائه کرده ایم . امروز نیز با یک برنامه عالی که شامل طرح های منحصر بفرد برای زیبا سازی تصویر است، در خدمت شما هستیم. Tezza عنوان یک اپلیکیشن برای اعمال فیلتر های زیبا روی تصاویر و فیلم ها، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Tezza توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید عکس ها و ویدیوهای خود را با پیش تنظیم های موجود ویرایش کرده و به سرعت آن را به زیباترین شکل ممکن درآورید. فیلتر هایی که در این برنامه وجود دارند، همگی منحصر به فرد هستند و عکس ها و فیلم هایی که با آن می سازید چشم نواز و چشمگیر خواهند بود. کار کردن با این برنامه بسیار آسان است و همه کارها تنها با چند لمس انجام می گیرد. برای اینکه کارها سریعتر صورت بگیرد، امکان اعمال ویرایش به صورت دسته ای روی چند عکس یا فیلم وجود دارد. این ویژگی به شما کمک می کند پست های شبکه های اجتماعی خود را خیلی سریع تر و با زحمت بسیار کمتر و البته با ظاهری بسیار حرفه ای تر ایجاد نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Tezza اندروید:

  • دارای فیلتر های منحصر به فرد برای زیبا سازی عکس ها و فیلم ها
  • امکان پردازش دسته ای و همزمان چند عکس و فیلم
  • دارای بیش از ۱۹ ایستگاه پیش تنظیم برای زیبا سازی سریع تصاویر
  • کاربری ساده و آسان برنامه
  • ابزاری عالی برای ساخت محتوای حرفه ای برای اشتراک گذاری در اینستاگرام

اپلیکیشن Tezza برنامه ای فوق العاده برای همه کاربران اینستاگرام و شبکه های اجتماعی مشابه است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه آنلاک شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.02.07.0

    • No Changelog
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

نسخه آخر و کامل  Deep Art Effects برای موبایل

نسخه آخر و کامل Deep Art Effects برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران