نسخه جدید و آخر Hiya

دسته:

Hiya – Call Blocker, Fraud Detection & Caller ID v11.0.1-8647 مسدود کننده تماس های مزاحم و کلاهبرداری نسخه پرمیوم برنامه با دسترسی به تمامی قابلیت ها

گوشی های هوشمند در حال حاضر بیشتر از این که یک تلفن همراه باشند، یک کامپیوتر همراه هستند که قادرند انواع کارایی ها و قابلیت ها را در اختیار کاربرانشان قرار دهند. خیلی ها از گوشی هوشمند تنها برای بازی، دیدن فیلم، وبگردی، مطالعه و …. استفاده می کنند و کم پیش می آید که از قابلیت اصلی اسمات فون، یعنی برقراری تماس استفاده کنند. اما به هر حال این دستگاه ها هدف اصلی‌شان برقراری تماس است. خیلی ها هم هستند در طول روز تماس های بسیاری دریافت می کنند و از تماس صوتی به عنوان یک راه ارتباطی اصلی استفاده می کنند. اگر از چنین افرادی باشید، حتما تا به حال برایتان پیش آمده که تماس های ناشناس دریافت کنید. تماس هایی که در آن هیچ اطلاعی از این که چه کسی پشت خط است ندارید و تنها یک شماره به شما نمایش داده می شود. کلاهبرداران، بازاریابان و مزاحمان و … از تماس تلفنی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند و ناشناس بودن شماره تلفن آن ها باعث می شود که به آن ها پاسخ داده و در دام آن ها بیفتیم. در چنین مواقعی اگر بتوانیم پیش از پاسخ دادن تماس، هویت شخص تماس گیرنده را ببینیم، بهتر درباره پاسخ یا عدم پاسخ به تماس تصمیم خواهیم گرفت. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که برای ارائه چنین اطلاعاتی ایجاد شده است. Hiya – Call Blocker, Fraud Detection & Caller ID عنوان یک اپلیکیشن برای دسترسی به اطلاعات تماس گیرندگان ناشناس، قبل از پاسخ دادن به تماس، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Hiya توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. پس از نصب برنامه، هنگامی که کسی با شما تماس می گیرد و شماره آن در مخاطبین شما وجود ندارد، برنامه از پایگاه داده خود، اطلاعات مربوط به آن شماره را پیدا کرده و نمایش می دهد. این اطلاعات شامل نام، آدرس، کلاهبردار، مزاحم و …. بودن تماس گیرنده و برخی اطلاعات دیگر است. این اطلاعات توسط جامعه کاربری برنامه تهیه شده است. شما هم می توانید با گزارش تماس ها و هویت افراد، به کامل شدن پایگاه داده برنامه کمک کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Hiya – Call Blocker, Fraud Detection & Caller ID اندروید:

  • ابزاری عالی برای در امان ماندن از تماس های کلاهبرداری، بازاریابی، مزاحمت و ….
  • نمایش اطلاعات تماس گیرندگان ناشناس
  • دارای پایگاه داده ای وسیع از شماره تلفن ها و اطلاعات دارندگان آن ها مثل نام، شغل، آدرس و …..
  • قابلیت اضافه کردن اطلاعات به پایگاه داده برنامه

اپلیکیشن Hiya – Call Blocker, Fraud Detection & Caller ID یک روش عالی برای خلاص شدن از شر تماس های ناخواسته و مزاحم است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 11.0.1-8647

    • Hiya! This update contains bug fixes and performance improvements.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران