دانلود اکشن War Planes 1944

دسته:

Warplanes 1944 WW2 War Flight v1.1 Mod – بازی اکشن مهیج و چالش برانگیز “هواپیماهای جنگی 1944” اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Warplanes 1944 WW2 War Flight – هواپیماهای جنگی 1944 از دیگر بازی های استودیوی آمریکایی Koco Games در سبک اکشن با مضمون جنگ هواپیماهای جنگی جنگ جهانی دوم است که به شکل رایگان برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسیده است. برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی یک بار دیگر در ارائه و معرفی یک بازی دیگر برای شما عزیزان پیش قدم شده ایم و آخرین نسخه رسمی آن را همراه با یک نسخه مود شده انحصاری برای دانلود آماده سازی کرده ایم. استودیوی Koco Games به ساخت بازی هایی با تم و ماهیت جنگی به خصوص داستان های جنگ جهانی دوم مشهور است. این شرکت منحصراً بازی های متنوعی در این زمینه عرضه کرده که از بین آن ها می توان به World War 1944: WW2 Free Army Strategy Games و War Troops اشاره کرد که پیش تر نیز در اپلیکیشن یاب معرفی شده بودند. بازی Warplanes 1944 WW2 War Flight هم یکی دیگر از این بازی هاست که یک بار دیگر به داستان هایی از جنگ جهانی دوم پرداخته است. این بار شما قرار است در نقش خلبانان قهرمان متفقین در طول جنگ جهانی دوم و به طور ویژه در بازه زمانی سال 1944 میلادی ایفای نقش کنید.

در بازی Warplanes 1944 WW2 War Flight که ماهیت اصلی و سبک و سیاق کلی آن از بازی های دیگری اقتباس شده، شما صرفاً با یک بازی اکشن معمولی سر و کار ندارید. این بازی در عین سادگی ظاهری و حجم خیلی کمی که دارد، اما گیم پلی چالش برانگیز و نسبتاً سختی دارد چرا که سازنده این بازی تلاش کرده تا حس و حال چالشی و واقع گرایانه حرکت هواپیماها را در این بازی منعکس کند. با شروع هر مرحله از بازی شما باید هواپیمای خود را از حالت ایستا به حرکت در بیاورید و آن را از زمین به هوا بلند کنید. کنترل هواپیما و انتخاب زاویه تیک آف کردن می تواند چالش نسبتاً سختی برای شما باشد به خصوص که اگر برای اولین بار این کار را بخواهید انجام دهید. چالش اول شما به پرواز درآوردن هواپیماهای جنگی دوران جنگ جهانی دوم است. اما چالش های شما به همین جا منتهی نمی شود چرا که دشواری های بیشتری در طول بازی Warplanes 1944 WW2 War Flight سد مسیر شما خواهند شد. برای مثال فرار از حملات دشمنان و جاخالی دادن از شلیک ها و از طرف دیگر تلاش برای هدف گیری های دقیق و بسیار حساس از دیگر چالش هایی هستند که باعث شده اند تا این بازی به نوبه خود فقط به بازیکنان حرفه ای توصیه شود. در بازی Warplanes 1944 WW2 War Flight مدل های مختلفی از هواپیماهای جنگی به کار برده شده در طول جنگ جهانی دوم وجود دارند که از روی مدل های واقعی ساخته شده اند. شما می توانید با جمع آوری سکه در طول مراحل این هواپیماها را بخرید. شما همچنین می توانید بخش های گوناگون هر هواپیما را در چندین سطح ارتقاء دهید. اگر به دنبال یک هیجان سرگرم کننده و سخت هستید و نمی خواهید حجم زیادی را برای یک بازی صرف کنید Warplanes 1944 WW2 War Flight را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه آن را از بخش دانلودباکس اپلیکیشن یاب به صورت رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.1

    • - Initial Release
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران