دانلود Emoji Keyboard -Emoji Maker,WASticker, Emoticons - برنامه ساخت حرفه ای ایموجی و استیکر اندروید

دسته:

Emoji Keyboard -Emoji Maker,WASticker, Emoticons v3.0 – اپلیکیشن ساخت حرفه ای ایموجی و استیکر اندروید نسخه حرفه ای و مود برنامه به ارزش 109.99 دلار برای اولین بار در ایران

تمامی شبکه های اجتماعی و مسنجر ها سعی می کنند که در هر بار آپدیت ایموجی هایی جدید را در اختیار کاربران شان قرار دهند! آیا تا به حال از خود پرسیده اید که در روز به چه میزانی از این ایموجی ها استفاده می کنید؟! به گونه ای می توان گفت که استفاده از استیکر و ایموجی ها برای تمامی ما یک عادت شده است و اگر از آن ها استفاده نکنیم احساس ناقص بودن پیام ها به ما دست می دهد! شاید بگویید چنین چیزی صحت ندارد اما تنها کافی است نگاهی به پیام های اخیر خود و تعداد ایموجی های استفاده شده در آن داشته باشید. همان طور که می دانید تمامی مسنجر ها به صورت پیش فرض از ایموجی و استیکر های مختلفی بهره می برند که کاربران نیز بدون هیچ گونه محدودیتی به آن ها دسترسی دارند. اما ممکن است استفاده از برخی استیکر ها پس از مدتی برای مان خسته کننده شود. به همین دلیل قصد داریم که در این پست شما را با ابزاری خاص آشنا کنیم. Emoji Keyboard -Emoji Maker,WASticker, Emoticons عنوان یک اپلیکیشن ساخت حرفه ای ایموجی و استیکر می باشد که توسط Coloring Games and Coloring Book for Adults توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اگر بخواهیم این استارت اپ هوشمند را برای شما عزیزان شرح دهیم می توان آن را یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای ساخت استیکر های شخصی دانست. مجموعه گزینه های موجود به شما عزیزان کمک می کنند که ایموجی های دلخواه تان را ایجاد کرده و سریعا آن ها را برای دوستان خود ارسال کنید. همان طور که تا به کنون متوجه شده اید نه تنها شکلک ها بلکه امکان ساخت استیکر ها نیز در این برنامه بی نظیر وجود دارد. برای ساخت استیکر ها نیاز است که تصاویر تان را از گالری انتخاب کنید و عکس چهره تان را به استیکری بی نقص تبدیل نمایید. برای استفاده از استیکر ها و یا شکلک ها در دیگر نرم افزار ها با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نبوده و برای اشتراک گذاری شان تنها نیاز به یک بار لمس نمایشگر دارید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Emoji Keyboard -Emoji Maker,WASticker, Emoticons اندروید :

  • ایجاد آواتار های کارتونی برای تصاویر پروفایل!
  • ساخت شکلک ها و استیکر های جذاب با دسترسی به مجموعه ای از گزینه ها
  • ایجاد استیکر هایی خنده دار از تصاویر شخصی تا
  • فراخوانی هر نوع عکسی از گالری اسمارت فون
  • قابلیت بی نظیر ساخت استیکر های متحرک
  • گزینه ای برای شخصی سازی استیکر ها در سطوح بالا
  • به اشتراک گذاری و استفاده از استیکر ها در پیام رسان های گوناگون

اپلیکیش Emoji Keyboard -Emoji Maker,WASticker, Emoticons با بهره مندی از امکاناتو قابلیت هایی متنوع در زمینه ایجاد استیکر ها و ایموجی های اختصاصی توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 109.99 دلاری منتشر شده و امتیاز 4.2 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت پر بازدید اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 3.0

    • تغییراتی در دسترس نیست!
نسخه جدید و کامل QR BarCode

نسخه جدید و کامل QR BarCode

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران