نسخه آخر و کامل Supreme Duelist Stickman برای موبایل

دسته:

آپدیت 21 فروردین : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Supreme Duelist Stickman v2.8.6 Mod – بازی اکشن دوست داشتنی دوئل استیکمن اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Supreme Duelist Stickman – دوئل استیکمن عنوان یک بازی سبک اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Neron’s Brother برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. اگر از علاقه مندان و طرفداران استیکمن هستید Supreme Duelist Stickman می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این بازی بسیار سرگرم کننده است و بدون شک عاشق آن خواهید شد. از لحاظ گیم پلی، این بازی بسیار ساده است و مناسب تمام رده های سنی می باشد. شما می توانید آن را به صورت تک نفره و با هوش مصنوعی و یا دو نفره و با دوستان تان بازی کنید. اما بدون شک هر حالتی که انتخاب کنید، تجربه خوبی از آن نصیب‌ تان خواهد شد. در ابتدا تنها چیزی که کاراکتر ها برای دوئل در اختیار دارند تنها یک شمشیر است و در ادامه اسلحه های دیگری هم آزاد می شوند که می توانید از آنها هم استفاده کنید. اما به محض اینکه وارد بازی شوید همین شمشیر ها آنقدر سرگرم تان می کنند که نمی خواهید این بازی را کنار بگذارید. هر دوئل اتفاقات خاص خودش را دارد و با سناریو های مختلفی به پایان می رسد. در بعضی از موارد این سناریو ها دشوار هستند و در بعضی از موارد هم بسیار ساده هستند. اما در مجموع تمام آنها تعادل خوبی دارند و چالش برانگیز هستند.

شاید کامیک و خنده دار بودن را بتوانیم به عنوان یکی از ویژگی های مثبت بازی Supreme Duelist Stickman معرفی کنیم. معمولاً حرکت های استیکمن ها در دوئل ها خنده دار است و علاوه بر آن کلاه ها و ماسک های عجیب و غریب آنها هم باعث می شوند بیشتر بخندید. این بازی از آن دسته بازی هایی است که می تواند به راحتی زمان را پر کند. مثلاً وقتی که حوصله تان سر می رود یا جایی هستید که واقعاً نمی خواستید آنجا باشید می توانید این بازی را به راحتی در دستگاه تان اجرا کنید و حواس خودتان را پرت کنید. مراحل بازی نسبتاً زیاد هستند و طراحی آن تحسین برانگیز است. گرافیک بازی آنقدر ها جذاب نیست اما با توجه به حجم و نوع بازی این موضوع نمی تواند نمره منفی به حساب بیاید. ویژگی های دیگر این بازی شامل: کنترل های ساده و ریسپانسیو، نقشه های جذاب و مهیج، گیم پلی سریع و اعتیاد آور، انواع و اقسام پوسته های خنده دار برای کاراکتر ها، وجود حالت تک نفره و دو نفره و حالت بقاء، گرافیک دو بعدی، و ده ها ویژگی جالب دیگر که در طول بازی بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. Supreme Duelist Stickman توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را به خود اختصاص دهد و با بیش از 10.000.000 دانلود مورد استقبال بی نظیر گیمر ها در سراسر جهان قرار بگیرد. تیم اپلیکیشن یاب قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش و بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 2.8.6

    • New Weapon
    • -Magnet
    • New Skin
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران