آخرین نسخه ساخت استیکر و آواتار Sticker Maker

دسته:

Sticker Maker for WhatsApp v1.01.29.04.02 – ساخت استیکر برای واتساپ ؛ آسان، بی دردسر و سریع! نسخه وی آی پی – VIP با در دسترس بودن همه ویژگی های Premium پیشنهاد ویژه

Sticker Maker for WhatsApp -استیکر ساز برای واتساپ یک برنامه محبوب، بی نظیر و پر امکانات در زمینه ساخت برچسب پیام رسان واتس اپ می باشد که توسط استودیوی برنامه سازی Sticker Maker Studio به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و هم اکنون جدیدترین نسخه اش به صورت آنلاک شده با در دسترس بودن همه قابلیت های رایگان و پولی پیش روی شما قرار دارد. Sticker Maker for WhatsApp یک اپلیکیشن رایگان است که می‌توانید در آن به ساخت استیکر برای واتسپ بپردازید. اگر می‌خواهید یک اپلیکیشن کم نظیر و رایگان برای تبدیل عکس‌های تان به استیکر واتسپ داشته باشید، این برنامه برای شما مناسب است‌ و قطعا نظرتان را جلب خواهد کرد. استیکرساز برای واتسپ یک اپلیکیشن ساده است که استفاده راحتی دارد و می‌توانید به راحتی با آن کار کنید‌. بدون نیاز به هیچ گونه آموزشی، می‌توانید عکس‌های مورد نظرتان را تبدیل به استیکر‌های بامزه و زیبا کنید. برای ساخت استیکر برای واتسپ، تنها سه مرحله را باید طی کنید: یک عکس را انتخاب کرده و پشت زمینه آن را حذف نمایید ؛ به استیکرتان متن یا ویژگی‌های دیگری اضافه کرده و سپس آن را سیو کنید، اضافه کردن متن و تزئینات دیگر به استیکر، باعث می‌شود استیکر زیباتر شود و جلوه بیشتری داشته باشد و در آخر گزینه export را بزنید تا استیکر شما وارد مجموعه استیکر‌های این اپلیکیشن شود! مرحله ساخت استیکر به همین راحتی تمام شد! حال می‌توانید این استیکر‌های بامزه را هنگام چت کردن با دوستانتان استفاده کنید.

اپلیکیشن Sticker Maker for WhatsApp با ویژگی‌های مثبتی مانند رایگان بودن، ساده بودن استفاده از آن، داشتن امکانات زیاد برای ساخت استیکر و… یک برنامه کاربردی به شمار می‌رود. این برنامه طوری ساخته شده است که کاملا با ساختار و ویژگی‌های خود برنامه WhatsApp سازگار است. از خلاقیت خود استفاده کنید تا هنگام چت کردن با دوستانتان شاد باشید و بخندید، تنها با چند استیکر ساده کیفیت مکالماتتان را ارتقا دهید. برای crop کردن یا بریدن گوشه‌های عکس‌ها، روش‌های مختلفی در این اپلیکیشن وجود دارد. برای مثال کراپ کردن کلی، کراپ کردن آزاد یا hands free و کراپ کردن مربعی. این اپلیکیشن امکانات فراوانی برای ادیت کردن استیکر‌ها دارد. از جمله این امکانات می‌توان به انواع رنگ‌ها، متن‌ها، اضافه کردن سایه و فونت‌های مختلف برای اضافه کردن متن به استیکر اشاره کرد‌. می‌توان با استفاده از این اپلیکیشن یک پک با 3 الی 30 عدد استیکر ساخت و مجموعه‌ای کامل از استکیر‌های بامزه ایجاد کرد. می‌توانید به استیکر‌ها انواع ایموجی‌ها را اضافه کنید و در طراحی استیکر نهایت خلاقیت را به خرج دهید. هیچ محدودیتی در طراحی استیکر وجود ندارد، می‌توانید قسمت خارجی یا border استیکر را کاملا مشخص کنید تا استیکر بیشتر به چشم بیاید‌. آیا می‌خواهید یک اپلیکیشن ساده برای ساخت استیکر‌های بامزه برای واتسپ داشته باشید؟ این برنامه را دانلود کنید و از امکانات آن لذت ببرید. این برنامه به صورت رسمی در گوگل پلی وجود دارد و از امنیت بالایی برخوردار است. به توجه به امتیاز بالای Sticker Maker for WhatsApp ، در میان کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و یک برنامه پرکاربرد است که اپلیکیشن یاب جدیدترین نسخه اش را به صورت کامل برای دانلود عرضه کرده است.



  • تغییرات نسخه 1.01.29.04.02

    • * 3 steps to make stickers for WhatsApps with your own photo
    • * Crop the picture. Simple and easy to use photo cutting tool.
    • * Support multi-shape picture cropping and freehand cropping. Prepare for making cool WhatsApp stickers
    • * Add text or decorations on the cropped picture. Make your WhatsApp stickers more cute and vivid
    • * Support exporting created stickers to WhatsAPP, WhatsAPP Business, etc.
    • * Constantly update. It's a user friendly WhatsApp Stickers making app.
نسخه جدید و کامل QR BarCode

نسخه جدید و کامل QR BarCode

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران