Last Mage Standing - بازی اکشن آخرین جادوگر" اندروید مود

دسته:

Last Mage Standing Mod – بازی اکشن آخرین جادوگر باقیمانده مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (دریافت جایزه بدون دیدن تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آنلاین

Last Mage Standing نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Roboto Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Roboto Games یکی از استودیو های معروف و سرشناس مارکت اندروید است که پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های فوق العاده دیگری مانند Age of Rivals را در کارنامه بازی سازی خودش داشته است. Last Mage Standing هم بازی فوق العاده و خوش ساخت دیگری از این استودیو بازی سازی است که با گیم پلی هیجان انگیز و سرگرم کننده خودش توانسته تجربه یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی اساساً یک بازی براولر و مولتی پلیر آنلاین با المان های بازی های بتل رویال، برج دفاعی، و بقاء است که شما را به یک جهان فانتزی می برد؛ جهانی که قهرمانان آن هر کدام دارای مهارت ها و توانایی های کشنده ای هستند که برای دشمنان ویران کننده خواهند بود. گیم پلی بازی به این صورت است که شما با توجه به سلیقه و سبک بازی خودتان یک قهرمان را انتخاب می کنید و وارد مود های مختلف بازی می شوید. رفته رفته که در این مود ها پیشروی می کنید، می توانید پاداش و غنیمت به دست بیاورید و قهرمان خودتان را ارتقاء دهید و آن را لول آپ کنید. این باعث می شود قدرت هجومی و دفاعی قهرمان تان افزایش پیدا کند و پیشروی شما در مود های بازی آسان تر شود. قهرمانان بازی کاراکتر های مختلفی هستند که شامل کاراکتر های آشنا مثل آرچر، جنگجوی شمشیرزن، جادوگر، نینجا، و کاراکتر های کمتر شناخته شده مثل کوتوله، اسپینر، دراگون ویلدر، دیمن هانترس، گریم ریپر، و غیره می شوند. بیش از 10 قهرمان که با الهام گیری از اساطیر باستانی کشور ها و فرهنگ های مختلف طراحی شده اند در بازی برای انتخاب کردن وجود دارند و بازی کردن با هر کدام از آنها می تواند تجربه گیم پلی متفاوتی را به شما ارائه کند که در نوع خودش کم نظیر است.

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، در Last Mage Standing شما می توانید از میان چند مود بازی یکی را به دلخواه خودتان انتخاب کنید و مشغول بازی کردن شوید. در حال حاضر تعداد ۴ مود در بازی وجود دارد که هر کدام از آنها جذابیت های خاص خودشان را دارند. اما شاید جذاب ترین این مود ها، مود “Battle Royale” باشد. در این مود گیمر ها با هم تیم می شوند و با تیم های دیگر به صورت آنلاین رقابت می کنند. یک مکانیزم جالب هم در این مود وجود دارد که آن این است که کشته شدن شما زیاد مهم نیست چراکه با هر بار کشته شدن مجدداً به بازی بر می گردید. اما با هر بار کشته شدن زمان برگشت شما به بازی هم بیشتر می شود که این در نهایت می تواند باعث شکست تیم شما شود. به این ترتیب، هر تیمی که بتواند زودتر تمام قهرمان های تیم رقیب را بکشد برنده خواهد بود. مود بعدی، مود “Tower Defense” است. در این مود شما باید تا جایی که می توانید سعی کنید کشته نشوید و از کریستال جادویی در مقابل موج های عظیم دشمنان محافظت کنید. مود “Hold the Gold”، سومین مود بازی است. در این مود که از سرعت بسیار بالایی هم برخوردار است، شما باید سعی کنید با تیم های رقیب برای بقاء و به دست آوردن بیشترین طلا وارد مبارزات نفس گیر شوید. آخرین مود بازی هم مود “Destroy the Crystals” است. در این مود شما باید علاوه بر حفاظت از کریستال جادویی خودتان، کریستال جادویی تیم رقیب را از بین ببرید تا بتوانید برنده شوید. مپ های طراحی شده در بازی هم عالی هستند. این مپ ها بسیار گسترده هستند و دارای موانع و دیوار ها و دخمه هایی هستند که شما می توانید با استفاده از آنها استراتژی های هجومی و دفاعی خودتان را طرح ریزی کنید. زاویه دید بازی از بالا به پایین است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید دید کافی به اطراف خودتان داشته باشید و به راحتی روی مپ کنترل داشته باشید. سیستم مبارزاتی بازی و کنترل ها هم بسیار ساده هستند و شما می توانید خیلی سریع با نحوه بازی کردن آشنا شوید و بهترین عملکرد تان را در بازی به نمایش بگذارید. Last Mage Standing امتیاز 4.4 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست آورده است و تیم اپلیکیشن یاب قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران