نسخه جدید و آخر Idle Arks برای اندروید

دسته:

Idle Arks: Build at Sea v2.2.6 Mod – بازی تفننی و جالب “ساخت قایق” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (منابع و الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Idle Arks: Build at Sea – ساخت قایق در دریا یک بازی زیبا و سرگرم کننده با ایده ای ساده اما بسیار جذاب است که در قالب یک عنوان تفننی و Idle ساخته و توسعه یافته است. این بازی از سمت استودیوی هنگ کنگی BHome سازنده بازی Home Defense – Zombie Siege به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و در گوگل پلی در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است. اپلیکیشن یاب به درخواست شما عزیزان اقدام به بررسی، معرفی و انتشار بازی Idle Arks: Build at Sea در دو نسخه معمولی و مود شده کرده است. این بازی در عین سادگی اما داستانی جالب و مهیج دارد. طبق داستان بازی Idle Arks: Build at Sea ، کره زمین به خاطر تغییراتی عظیم در جو و اتمسفر با دگرگونی بزرگی مواجه می شود به طوری که آب دریاها تا چند صد متر به بالا آمده و مثل آبشار و سونامی های بزرگ به شهرها وارد شده اند و باعث خرابی تمام سرزمین ها، خانه ها و شهرها شده است. دیگر کره زمین مرزی بین کشورها ندارد و همه سطح آن را آب فرا گرفته است. این اتفاق باعث شد تا میلیاردها انسان جان خود را از دست بدهند و بشریت با یک خطر جدی برای انقراض رو به رو شود. در حالی که تقریباً هیچ کسی از این اتفاق در امان نبود، شما در نقش یک انسان قهرمان می خواهید دنیا را نجات دهد!

در بازی Idle Arks: Build at Sea شما در نقش این فرد تصمیم می گیرید تا یک قایق بسازد و با کمک آن مردمی که در دریاها سرگردان هستند را نجات دهد. مسلماً یک قایق کوچک نمی تواند راهی برای نجات انسان ها باشد. بنابراین شما باید در قالب یک بازی تفننی و کلیکر، قایق کوچک خود را بزرگ و بزرگ تر کرده و آن را به امکانات گوناگونی برای محافظت از سرنشینانش تجهیز کنید. شما می توانید این قایق کوچک را به یک شهر کوچک شناور تبدیل کنید و جان صدها و هزاران انسان بی گناه را نجات دهید! برای این کار شما نیاز دارید تا با کسب منابع متفاوت در طول بازی، قایق خود را گسترش داده و توسعه دهید. بازی Idle Arks: Build at Sea با المان هایی از بازی های کلیکر و Tycoon ساخته شده است و کلیت آن شباهت زیادی به این سبک از بازی ها دارد. هدف شما باید ساخت یک تمدن جدید در دنیایی پسا آینده ای باشد. آیا می توانید به عنوان منجی انسان ها، آن ها را از خطر انقراض نجات داده و بشریت را یک بار دیگر در این سیاره به سلامت نگه دارید؟ این یک ماجراجویی سرگرم کننده نیست بلکه یک سفر پرمخاطره برای تبدیل شدن به بزرگترین قهرمان انسان ها است. پس خودتان را برای تبدیل شدن به یک انسان بزرگ آماده کنید چرا که تهدیدات و سختی های متعددی در این مسیر در انتظار شما هستند. بازی Idle Arks: Build at Sea با طراحی های ساده و پیکسلی، شکل و شمایل جالبی دارد و از نظر طراحی های بصری هم باید گفت که این بازی جذابیت های خاصی دارد. برای دانلود آخرین نسخه این بازی کافیست به بخش دانلود باکس اپلیکیشن یاب رفته و اقدام به دانلود این بازی در نسخه دلخواه خود کنید. این بازی بیشتر از 10 میلیون دانلود به ثبت رسانده و موفق به کسب امتیاز 4.4 از 5.0 در گوگل پلی از کاربران شده است.

توجه : منابع و الماس مصرف کنید تا به جای کم شدن، زیاد شود.



  • تغییرات نسخه 2.2.6

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران