جدیدترین نسخه One Way: The Elevator

دسته:

One Way: The Elevator v1.0.21 – بازی پازلی و معمایی “مسیر یک طرفه: آسانسور” برای اندروید نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 1.99 دلار تقدیم به شما تست شده با اجرای آفلاین

One Way: The Elevator – مسیر یک طرفه: آسانسور یکی دیگر از بازی های شگفت انگیز استودیوی بازی سازی CottonGame سازنده آثاری همچون A Foreign Land of Us یا سری بازی های پرمخاطب Isoland است که مثل دیگر بازی های این شرکت به صورت یک عنوان پرمیوم عرضه شده است. این بازی با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده است. قابل ذکر است که این بازی به صورت همزمان هم برای پلتفرم Windows PC و هم سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. اپلیکیشن یاب با افتخار اعلام می کند به محض اینکه این بازی در گوگل پلی منتشر شد، نسخه خریداری شده آن را مورد بررسی قرار داده و آن را جهت دانلود برای شما عزیزان فراهم آورده است. همچنین گفتنی است که اپلیکیشن یاب اولین وب سایت در بین تمام سایت های ایرانی است که این بازی را برای دانلود و معرفی عرضه کرده است. One Way: The Elevator با داستانی ساده اما گیرا و سرگرم کننده طراحی شده است که در کنار یک گیم پلی جذاب آن را به یک بازی خیلی خوب تبدیل کرده است. کلیت بازی از نظر داستانی یک بازی مفهومی و اسرارآمیز دقیقاً مثل دیگر بازی های استودیوی CottonGame است. در این بازی شما در نقش یک پسربچه ماجراجو هستید که می خواهد دنیا را از نگاهی دیگر کشف کند. او سوار بر یک آسانسور اسرارآمیز شده و به دنیاهایی متفاوت سفر می کند و یک ماجراجویی خیلی خاص را تجربه می کند. در طول سفر، او با اتفاقات، مکان ها و از همه مهم تر شخصیت های گوناگونی رو به رو می شود که ویژگی ها و خصوصیت های خاصی دارند.

در بازی One Way: The Elevator هر مرحله از بازی ویژگی هایی منحصر به فرد دارد. این آسانسور فقط به سمت بالا حرکت می کند و هر طبقه از آن، یک دنیای متفاوت است. برای اینکه آسانسور به طبقات بالاتر و جهان هایی دیگر برود، شما می بایست پازل یا معمای خاصی که در هر کدام از طبقات وجود دارند را حل کنید. این پازل ها شکل و شمایل خاصی دارند و طراحی های آن ها متنوع است. از این نظر باید سازندگان بازی One Way: The Elevator را حسابی تحسین کرد چرا که این پازل ها در عین حال اینکه خیلی پیچیده و سخت نیستند، اما چالش های مخصوصی برای شما به همراه خواهند داشت و روند کلی بازی را کاملاً از حالت خسته کننده و تکراری فاصله می دهند. سازنده بازی می گوید هر مرحله از بازی نکات خاصی دارد که بازیکنان برای کشف آن نکته باید دقت زیادی داشته باشند. شاید بتوان این مسئله را مهم ترین چالش این بازی دانست. شخصیت پردازی ها و جان بخشی به چیزهای مختلف مثل ربات ها و یا حتی یک اختاپوس بزرگ درست مثل یک انسان هوشمند، این بازی را از حالت عادی به یک بازی مفهومی و انتزاعی تبدیل کرده است. از نظر گرافیکی هم باید گفت که One Way: The Elevator بسیار عالی طراحی شده است. اگرچه خبری از مدل سازی های سه بعدی و گرافیکی در این بازی نیست، اما طراحی های هنری و کارتونی بازی باعث شده اند تا بازی مسیر یک طرفه: آسانسور، حس و حالی که چنین بازی هایی باید داشته باشند را به خوبی به مخاطب القا کند. سبک گیم پلی بازی از نوع بازی های Point and Click است و بیشترین کاری که بازیکنان در آن باید کنند پیدا کردن آیتم های خاص و حل معماها خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این بازی می توانید ویدئوی تریلر آن را که از سوی سازنده عرضه شده است مشاهده کنید و سپس در صورتی که مایل به دانلود آن بودید، آخرین نسخه خریداری شده و کامل آن را از بخش دانلود باکس سایت اپلیکیشن یاب به رایگان دریافت کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.cottongame.elevator را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.0.21

    • برای این نسخه از بازی تغییراتی ذکر نشده است
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Bejeweled برای اندروید

نسخه کامل و آخر Bejeweled برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران