دانلود نسخه جدید Colorswipes

دسته:

Color by Number – Colorswipes Mod – بازی رنگ آمیزی با اعداد – سوآیپ رنگ ها برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (راهنمایی بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Color by Number – Colorswipes نام یک بازی در ژانر تخته ای است که توسط استودیو بازی سازی Fuero Games Sp. z o.o. برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. رنگ آمیزی یکی از لذت بخش ترین کار های دنیا است و تقریباً همه ما از کودکی کتاب های رنگ آمیزی داشته ایم و این کار را تجربه کرده ایم. بازی های موبایلی زیادی در مارکت اندروید وجود دارند که توانسته اند این تجربه لذت بخش و نوستالژیک را به دستگاه های موبایلی منتقل کنند که Color by Number – Colorswipes هم یکی از همین بازی هاست. با بیش از 1.000.000 دانلود در مارکت اندروید، این بازی تجربه سرگرم کننده و یونیکی را برای شما به ارمغان می آورد که ساعت ها سرگرم تان خواهد کرد. بازی تصاویر زیادی برای رنگ آمیزی دارد. کاری که شما در بازی باید انجام دهید این است که بخش های مختلف تصاویر بازی که سیاه و سفید هستند و با اعداد مشخص شده اند را پیدا کنید و آنها را رنگ آمیزی کنید. تصاویر از تنوع بالایی برخوردار هستند و در کتگوری های مختلفی مثل انسان،‌ حیوان، طبیعت، پترن های انتزاعی، فانتزی، رنگ روغن، انیمه، و… می باشند. رنگ آمیزی برخی از تصاویر ساده و برخی از آنها دشوار تر است. این باعث می شود بازی هرگز حالت خسته کننده شدن به خودش نگیرد و همیشه شما را با چالش های جدیدی رو به رو کند. بنابراین، اگر علاقه دارید یک بازی خوب در سبک رنگ آمیزی را امتحان کنید،‌ Color by Number – Colorswipes مطمئناً‌ می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد!

در بازی Color by Number – Colorswipes، رنگ آمیزی تصاویر به این صورت است که شما خودتان نمی توانید رنگ ها را انتخاب کنید و رنگ مورد نظر تان را روی تصاویر اعمال کنید. این می تواند در نگاه اول نا امید کننده باشد، اما مطمئن باشید کمی که در بازی پیشروی کنید و تصاویر بازی را رنگ آمیزی کنید حس خوبی از رنگ آمیزی تصاویر به دست خواهید آورد و نظر تان عوض خواهد شد. هر تصویر به بخش های متعددی تقسیم شده است که دارای یک عدد است. شما باید این اعداد را پیدا کنید و رنگ مورد نظر آن را از پایین صفحه نمایش انتخاب کرده و آن بخش را رنگ آمیزی کنید. همانطور که پیش تر هم به آن اشاره ای داشتیم، رنگ آمیزی برخی تصاویر از تصاویر دیگر دشوار تر خواهد بود. برخی تصاویر جزئیاتی دارند که پیدا کردن آنها راحت نیست. برای اینکه بتوانید تمام تصاویر را آنلاک کنید، باید بتوانید تصاویر قبلی را تا کوچکترین جزئیات رنگ آمیزی کنید که این چالش اصلی شما در بازی است. البته راهنمایی هایی مثل قابلیت زوم کردن و بمب رنگی هم در بازی وجود دارد که می توانند در رنگ آمیزی تصاویر به شما کمک کنند. به طور کلی می توان گفت Color by Number – Colorswipes یک بازی همه چیز تمام در سبک رنگ آمیزی تصاویر است که می تواند برای تمام رده های سنی مناسب باشد و بازی ایده آلی برای ریلکس کردن و پر کردن اوقات فراغت باشد. بازی محبوب و پرطرفدار Color by Number – Colorswipes توانسته امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن یاب قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 3.9.0

    • What's up, Colorfans!? Our updated version has been released!!
    • Check out these NEW features and fixes:
    • - Bug fixes and performance improvements.
دانلود نسخه جدید و آخر TEPPEN

دانلود نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران