نسخه جدید و آخر Arrr!

دسته:

Arrr ! Pirate Arcade Platformer Game v1.1 Mod – بازی آرکید-اکشن سرگرم کننده “دزد دریایی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت حذف تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Arrr ! Pirate Arcade Platformer Game – دزد دریایی عنوانی آرکید در سبک بازی های پلتفرمر و دو بعدی است که به شکل رایگان توسعه یافته و توسط استودیوی اسپانیایی Shooter Games and FPS برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسیده و در گوگل پلی عرضه شده است. اپلیکیشن یاب اولین وب سایت ایرانی است که این بازی را در سطح وب معرفی و منتشر کرده است. ما به جز نسخه اورجینال گوگل پلی یک نسخه مود شده نیز به شکل مجزا تهیه و تدارک دیده ایم تا شما عزیزان بتوانید از نسخه مود شده نیز در صورت تمایل استفاده کنید. Arrr ! Pirate Arcade Platformer Game کاملاً یک بازی آرکید و پلتفرمر به حساب می رود که ماهیت آن در تمام بخش ها از جمله طراحی های گرافیکی و گیم پلی از روی بازی های مشهور دیگری که در همین سبک منتشر شده بودند الگوبرداری شده است. پس اگر از دوست داران بازی های سبک اکشن دو بعدی، پلتفرمر و آرکید هستید، بازی Arrr ! Pirate Arcade Platformer Game می تواند یکی از انتخاب های شما باشد تا با انجام آن نه تنها سرگرم شده و احساس نوستالژیک داشته باشید، بلکه یک چالش جذاب و متفاوت را تجربه کنید.

در بازی Arrr ! Pirate Arcade Platformer Game شما در نقش یک دزد دریایی وارد یک ماجراجویی خطرناک و مهلک می شوید. جایی که شما مثل همیشه در حال گشت و گذار در اقیانوس هستید و قصد دارید تا به یک جزیره که گفته شده گنج های پنهانی زیادی در آن است بروید. به محض رسیدن به این منطقه شما با سیل عظیمی از دشمنان رو به رو می شوید که نه تنها خدمه شما را از بین می برند، بلکه کشتی شما را نیز می ربایند. شما موفق به فرار می شوید اما حالا بازگشته اید تا انتقام بگیرید! شما برای بازیابی کشتی خود باید این جزیره را زیر و رو کرده و هر کسی که سر راهتان قرار گرفت را از بین ببرید. در Arrr ! Pirate Arcade Platformer Game شما باید در یک گیم پلی سبک پلتفرمر، به شکل دو بعدی و از رو به رو شخصیت اصلی بازی را هدایت کرده و به سمت جلو حرکت دهید. دشمنان شما از اطراف به شما حمله می کنند. شما باید با کمک سلاح های مختلفی که در اختیار دارید آن ها را نابود کنید. امکان ارتقاء آیتم های بازی در Arrr ! Pirate Arcade Platformer Game وجود دارد و شما می توانید روند بازی را به این شکل توسعه دهید. درست مثل تمام بازی های سبک پلتفرمر، در Arrr ! Pirate Arcade Platformer Game نیز شما امکان راه رفتن، پریدن روی سکوها و … را در اختیار دارید. شما می توانید به کمک شمشیر در مبارزات رو در رو با دشمنان به نبرد بپردازید و یا با کمک پرتاب چاقو به سمت آن ها، نابودشان کنید. در مجموع با توجه به حجم مناسب به نسبت گرافیک و گیم پلی خوب، بازی Arrr ! Pirate Arcade Platformer Game یکی از بازی های خوش ساخت و جذاب در بین همه بازی های پلتفرمر و آرکید به حساب می رود. اگر می خواهید بیشتر با این بازی آشنا شوید می توانید ویدئوی تریلر معرفی آن را که بخش هایی از گیم پلی بازی را نمایش داده ببینید و سپس در صورت تمایل آخرین نسخه اش را از بخش دانلود باکس اپلیکیشن یاب به رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.1

    • Thanks for your comments and help in order to improve the game!
    • Minor bugs solved.
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران