دانلود نسخه آخر DobreDuel

دسته:

Dobre Duel v1.6 Mod – بازی آرکید و تفننی “دوئل دوبره ها” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Dobre Duel – دوئل دوبره ها یک بازی دیگر از مجموعه بازی های Dobre از استودیوی کانادایی BroadbandTV Corp در سبک آرکید برای دستگاه های اندرویدی است. این بازی به شکل کاملاً رایگان ساخته و منتشر شده و در گوگل پلی در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است. اپلیکیشن یاب یک بار دیگر به عنوان اولین وب سایت اندرویدی ایران این بازی را تهیه و همراه با یک نسخه مود آن را خدمت شما عزیزان معرفی و ارائه می نماید. بازی Dobre Duel در حقیقت دومین نسخه رسمی از سری بازی های Dobre بعد از بازی Dobre Dunk است که در مطلبی دیگر از اپلیکیشن یاب آن را نیز معرفی و عرضه کرده بودیم و شما می توانید برای دانلود آن، روی نام آن بازی کلیک کنید و به صفحه مربوط به آن بازی هدایت شوید. اگر با گروه Dobre آشنا نیستید باید بگوئیم که این گروه متشکل از 4 پسر جوان است که در زمینه موسیقی فعالیت دارند. این گروه توسط یک برادر دوقلو که فامیلی آن ها Dobre است تأسیس شد و سپس دو عضو دیگر نیز به این گروه اضافه شدند. گروه Dobre از جمله گروه های فعال در زمینه موسیقی است که در مدتی کوتاه به شهرتی جهانی دست پیدا کردند و به یکی از ثروتمندترین گروه های ویدئویی تبدیل شدند. استودیوی بازی سازی BroadbandTV Corp به صورت رسمی اقدام به ساخت بازی های ویدئویی برای این مجموعه کرده و به نوعی با همکاری اعضای این گروه، این بازی ها را تولید و طراحی کرده است.

در بازی Dobre Duel این بار شما قرار است در طیف وسیع تری از بازی ها با اعضای گروه دوبره همراه باشید. در حالی که در نسخه قبلی یعنی Dobre Dunk (بسکتبال با برادران دوبره) صرفاً به یک بازی بسکتبال بسنده شده بود، در بازی Dobre Duel مجموعه ای از بازی های سرگرم کننده و تفریحی گردآوری شده است. شما می توانید در نقش شخصیت های این گروه، در این رقابت های سرگرم کننده و تفننی شرکت کنید. این بازی ها شامل سه بخش مختلف Pinata Panic (پینیاتا) ، Soccer Smash و Blowfish هستند. در قسمت Pinata شما باید برای کسب امتیاز بیشتر از ضربه زدن و جمع آوری شکلات های داخل پینیاتا با دیگران رقابت دهید. بخش Soccer Smash نیز یک بخش فوتبالی است که طی آن شما می توانید سبکی متفاوت و جالب از یک بازی فوتبال مینیمالیستی را تجربه کرده و در نهایت در بخش Blowfish باید یک بازی تمرکزی انجام داده و از برخورد با ماهی خودداری کنید. کلیت سبک و سیاق بازی های Dobre Duel صرفاً به رقابت هایی تفننی اما چالش برانگیز مرتبط است. هر 4 شخصیت این گروه در این بازی ها با شکل و شمایلی جالب و بامزه بازسازی شده اند و شما می توانید با شخصیت دلخواه خود در این رقابت ها شرکت کنید. پس اگر از دوست داران مینی گیم ها و بازی های تفننی و ساده هستید، بازی Dobre Duel می تواند یک بازی سرگرم کننده برای شما باشد. Dobre Duel در مدتی کوتاه توانست بیشتر از 50 هزار بار در گوگل پلی دانلود داشته باشد و از این بین موفق به کسب امتیاز خیلی خوب 4.6 از 5.0 نیز شده است. برای آشنایی بیشتر با این بازی سرگرم کننده و دوست داشتنی می توانید ویدئوی تریلر معرفی و تصاویر اسکرین شات آن را مشاهده کرده و در صورت تمایل برای دانلود آن، به قسمت دانلود باکس اپلیکیشن یاب مراجعه کنید.

توجه : در نسخه مود به محض دریافت الماس، الماس تان بی نهایت می شود.



  • تغییرات نسخه 1.6

    • ***NEW DOBRE CHALLENGE*** Play PAINT THE WORLD Now!!
    • The Dobres update the game regularly with new content and fixes, so be sure to always get the latest version!
    • In this version: New PAINT THE WORLD mini-game, faster gameplay, and improved user-menus.
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران