نسخه جدید و آخر FishIdle برای اندروید

دسته:

Fish idle: hooked tycoon v4.0.15 Mod – بازی شبیه سازی ماهیگیر سرمایه دار اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Fish idle: hooked tycoon – Fishing boat hooking نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Mamb o o Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Fish idle: hooked tycoon – Fishing boat hooking یک بازی آیدلی با تم ماهیگری است. این بازی یک گیم پلی یونیک و سرگرم کننده را ارائه می کند و با مکانیزم های ساده گیم پلی اش تجربه ای کژوال و ریلکس کننده را برای شما به ارمغان می آورد تا بتوانید اوقات فراغت تان را پر کنید و از بازی کردن لذت ببرید. هرچه باشد، چه کسی از ماهیگری خوشش نمی آید؟ همه ماهیگیری کردن را دوست دارند! بنابراین، اگر شما هم یکی از همین افراد هستید، Fish idle: hooked tycoon – Fishing boat hooking این امکان را برای شما فراهم می آورد که بتوانید انواع و اقسام ماهی ها را صید کنید و با قایق ماهیگیری تان در جهان گسترده بازی مشغول ماهیگیری شوید. هرچقدر هم که بتوانید ماهی های بیشتری صید کنید پول بیشتری به دست می آورید و می توانید قایق ماهیگیری تان را آپگرید کنید و آن را به یک قایق ماهیگیری حرفه ای تبدیل کنید.

Fish idle: hooked tycoon – Fishing boat hooking کنترل های بسیار ساده ای دارد. برای صید کردن ماهی ها تنها کافی است قایق ماهیگیری تان را با جوی استیک مجازی به سمت ماهی ها هدایت کنید تا ماهی ها در شعاع خاصی با قایق ماهیگیری قرار بگیرند و به صورت خودکار صید شوند. در ابتدا سرعت صید کم است و قایق ماهیگیری تان فضای زیادی ندارد که بتوانید ماهی های زیادی را در آن نگه دارید. اما در ادامه که با فروش ماهی ها پول به دست آوردید، می توانید هم سرعت صید تان را افزایش دهید و هم فضای قایق ماهیگیری تان را افزایش دهید. همچنین، شما می توانید با سرمایه گذاری اندک و خرید هاب های ماهیگیری،‌ تشکیلات ماهیگیری خودکار خودتان را بسازید که به صورت خودکار برای شما ماهیگیری کنند و درآمد‌ تان را افزایش دهند. علاوه بر این، هرچه به لول های بالاتر بازی برسید، لوکیشن های جدید تر و ماهی های جدیدتری را می بینید که ماهی های گران قیمتی هستند و صید و فروش آنها می تواند پول های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. Fish idle: hooked tycoon. Fishing boat, hooking توانسته با بیش از 1.000.000 دانلود در مارکت اندروید امتیاز 4.4 از 5.0 را به خودش اختصاص دهد و مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار بگیرد. از این رو، تیم اپلیکیشن یاب قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی محبوب و پرطرفدار را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 4.0.15

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

آخرین نسخه شبیه سازی RCT Touch

آخرین نسخه شبیه سازی RCT Touch

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران