دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Steampunk Camp Defense

دسته:

Steampunk Camp Defense v1.0.26 Mod – بازی استراتژیکی و برج دفاعی “دفاع از کمپ استیم پانک” اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Steampunk Camp Defense – دفاع از کمپ استیم پانک یکی دیگر از بازی های سبک استراتژیکی و برج دفاعی استودیوی روسی stereo7 games سازنده بازی های مشابهی مثل Steampunk Syndicate ، Steampunk Defense ، Last Day Defense و یا Camp Defense است که به شکل رایگان در گوگل پلی به انتشار رسیده و در دسترس کاربران اندرویدی دنیا قرار گرفته است. این بار هم تصمیم گرفتیم تا برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و عرضه یک بازی دیگر کنیم و آخرین نسخه آن را همراه با یک نسخه مود شده به صورت مجزا برای دانلود آماده کنیم. استودیوی stereo7 games از جمله شرکت های بازی سازی مدرن است که به صورت اختصاصی روی ساخت بازی های سبک برج دفاعی یا Tower Defense که به اختصار TD نیز شناخته می شوند فعالیت دارد. این شرکت بازی سازی تا به امروز بیش از 10 پروژه مختلف منتشر کرده که اکثر آن ها جزو بازی های دسته استراتژی ک و برج دفاعی بوده اند. stereo7 games چندی پیش یک بازی به نام Steampunk Defense و سپس بازی دیگری به نام Camp Defense معرفی کرده بود که هر دو در سبک برج دفاعی بودند. حالا در سه ماهه اول سال 2022 شاهد عرضه شدن یک بازی جدید که به نوعی تلفیق این دو بازی است هستیم. بازی مورد نظر که در این مطلب از سایت اپلیکیشن یاب قصد معرفی آن را داریم یک عنوان Tower Defense است که حداقل از نظر نامگذاری، ترکیبی از دو بازی قبلی همین استودیو است.

بازی Steampunk Camp Defense داستان تهاجم موجودات شیطانی با تجهیزات نظامی پیشرفته به انسان ها در دوران انقلاب صنعتی و دوران معروف به استیم پانک است. شما در نقش گروهی از انسان ها هستید که یک پایگاه دفاعی ساخته اند و در آن از مردم محافظت می کنند. اما این پایگاه به مرکز نبرد تبدیل می شود چرا که دشمنان شما قصد نابود کردن آن را دارند. پس آن ها با تمام توان به سمت پایگاه دفاعی شما حمله ور می شوند. وظیفه شما در بازی Steampunk Camp Defense محافظت از این پایگاه است. برای این کار شما باید از قهرمانان شجاع خود برای مقابله با دشمنان استفاده کنید. کار شما این است که به صورت استراتژیکی نیروهای دفاعی خود را مدیریت کنید و با چینش دقیق و صحیح آن ها از هجوم دشمن جلوگیری کنید. منابع و نیروهای شما محدود هستند پس باید استراتژی مبارزه ای خود را بر اساس دفاع همه جانبه قرار دهید. شما می توانید از شخصیت ها و نیروهای متفاوتی برای دفاع از کمپ خود استفاده کنید. هر نیرو که در واقع یک برج دفاعی محسوب می شود قابلیت های منحصر به فرد خود را داشته و امکان ارتقاء در سطوح بالاتر را دارد. اینکه از نیروهای جدید استفاده کنید یا نیروهای فعلی خود را ارتقاء دهید به تصمیمات مدیریتی و استراتژیکی شما بستگی دارد. گرافیک بازی Steampunk Camp Defense کارتونی و ساده است اما افکت های بصری متنوعی در آن به کار برده شده است. بازی دفاع پایگاه استیم پانک ساختار جذاب و سرگرم کننده ای دارد و می تواند یک بازی بسیار چالش برانگیز باشد پس بهتر است برای انجام این بازی قوه استراتژیکی خوبی داشته باشید. برای دانلود این بازی به شکل معمولی یا مود شده کافیست به بخش دانلودباکس اپلیکیشن یاب بروید و از طریق لینک های مستقیم سایت اقدام به دریافت آن کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.26

    • تغییراتی در دسترس نیست!
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود PewDiePie’s Pixelings - بازی استراتژیکی جالب پیودی پای: دنیای پیکسلی

دانلود PewDiePie’s Pixelings - بازی استراتژیکی جالب پیودی پای: دنیای پیکسلی" اندروید دیتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران