نسخه آخر و کامل Poly Star برای موبایل

دسته:

Poly Star : Prince story v1.15 Mod – بازی پازلی و ماجرایی “پلی استار: داستان شاهزاده” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (راهنمایی های بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Poly Star : Prince story – پلی استار: داستان شاهزاده بازی فوق العاده زیبا و بسیار آرامش بخش استودیوی کره ای Nexelon inc. در سبک ماجرایی است که به شکل رایگان برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی توسعه داده شده و در گوگل پلی عرضه شده است. اپلیکیشن یاب به محض انتشار این بازی آن را تهیه، بررسی و به همراه نسخه مود شده اش آماده کرده است تا برای اولین بار در ایران بتوانید این بازی جذاب و سرگرم کننده و البته چالش برانگیز را از اپلیکیشن یاب دانلود کنید و حسابی لذت ببرید. پیش از این نیز بازی های دیگری از شرکت Nexelon inc در سایت منتشر کرده بودیم که Fishing Season: River To Ocean ، Monster Fishing 2020 و Fishing Life برخی از آن ها هستند. این استودیو علاقه زیادی به بازی های آرامش بخش دارد و تا کنون تقریباً تمام آثار ساخته شده توسط این شرکت ماهیتی آرامش بخش دارند. این ماهیت در بخش طراحی ها و سبک گیم پلی بازی ها به وضوح قابل مشاهده است. بازی Poly Star : Prince story نیز از این قاعده مستثنی نیست و این بار با یک بازی نسبتاً متفاوت از این استودیو همراه هستیم. اگرچه نگرش ساخت این بازی نسبت به دیگر بازی های این استودیو متفاوت است، اما همچنان این بازی نیز طراحی های گرافیکی مشابهی با بازی های دیگر از همین استودیو دارد و همانطور که گفته شد یکی از اصلی ترین ویژگی های این طراحی آرامش بخش بودن آن است. بازی Poly Star : Prince story عنوانی سرگرم کننده در سبک بازی های ماجرایی است که گیم پلی آن کاملاً در سبک بازی های پازلی است. البته این بازی ایده جدیدی نیست و سبک کلی آن تقلید از بازی های معروفی مثل Love Poly می باشد.

بازی Poly Star : Prince story داستان یک شاهزاده را بازگو می کند. این شاهزاده کوچک با سفر در کهکشان ها به سیارات مختلف و عجیب، به ماجراجویی می پردازد. او برای اینکه ماجرایی خود را کامل کند و مرحله به مرحله آن را انجام دهد نیاز به کمک شما دارد تا آیتم های مورد نیاز او که در این سیارات به شکل تکه های پازل درآمده اند را بازسازی کنید. سبک بازی خیلی ساده و انجام آن نیز بسیار راحت است اما حل کردن این پازل های به ظاهر ساده مطمئناً کار هرکسی نیست! در ابتدای بازی Poly Star : Prince story چند پازل را به عنوان موارد آزمایشی و آموزشی انجام می دهید تا با سبک و سیاق بازی آشنا شوید. به محض شروع مراحل اصلی متوجه می شوید که این بازی آنقدرها هم ساده نیست. در هر مرحله یک آیتم خاص مثل یک گل، یک میوه یا هرچیز دیگری به ده ها تیکه کوچک تقسیم شده و به شکل معلق رو به روی شما قرار می گیرد. شما باید این جسم به هم ریخته را به صورت 360 درجه بچرخانید تا این تکه های کوچک به طور صحیح کنار یکدیگر قرار گرفته و شکل مورد نظر ساخته شود. اما همانطور که گفته شد این کار ساده نیست و اگر آن ها را شانسی انجام ندهید مطمئن باشید که کار چالش برانگیز و سرگرم کننده ای در پیش روی شماست. برای حل هر پازل شما یک تایمر روی صفحه مشخص می شود. هرچه سریع تر این پازل ها را حل کنید امتیاز بیشتری می گیرید و هرچه زمان بیشتری صرف کنید، امتیاز کلی شما کمتر می شود. این مسئله نیز به چالش برانگیزتر شدن بازی کمک می کند. اما اگر نتوانستید یک مرحله را حل کنید، می توانید از گزینه راهنمایی (Hint) کمک بگیرید. در حالت عادی برای هر یک راهنمایی باید یک تبلیغ اینترنتی مشاهده کنید. در ادامه قادر هستید تا این بازی زیبا و دوست داشتنی را به صورت تست شده در دو نسخه معمولی و مود شده (با Hint های بی نهایت) از اپلیکیشن یاب دریافت کنید و خودتان را به یک چالش جذاب و پازلی دعوت کنید. این بازی تا به امروز با کسب امتیاز 4.4 از 5.0 به یکی از برترین بازی های استودیوی Nexelon تبدیل شده است.

تغییرات نسخه ی v1.15 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی .



نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

آخرین نسخه ماجراجویی Throwdown

آخرین نسخه ماجراجویی Throwdown

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران