دانلود آخرین نسخه Into The Sky

دسته:

Into the Sky v1.07 – بازی فکری و پازلی “به سمت آسمان” برای اندروید نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 1.99 دلار تقدیم به شما تست شده با اجرای آفلاین

Into the Sky – به سمت آسمان یک بازی جالب و بسیار زیبا از استودیوی استرالیایی errorsevendev در سبک پازلی است و که در قالب یک عنوان پولی با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. این بار هم اپلیکیشن یاب برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی آخرین نسخه پولی این بازی را به صورت خریداری شده تهیه و به شکل کاملاً انحصاری خدمت شما عزیزان ارائه می کند. استودیوی errorsevendev پیش از این نیز بازی های دیگری مثل سری HEXASMASH را تولید و منتشر کرده بود و حالا با ارائه یک بازی معمایی و پازلی دیگر، توانایی های خود در ساخت این نوع بازی ها را باری دیگر به رخ کشیده است. Into the Sky یک بازی جالب، سرگرم کننده و به نوبه خود بسیار چالش برانگیز است که می تواند حسابی شما را به وجد آورده و توانایی های ذهن شما را به چالش بکشد. در این بازی که کلیتی ساده دارد، شما باید به دنیایی از پر از معما سفر کنید. دنیایی که به شکل یک پلتفرم معلق روی آسمان قرار داده شده است. شما در نقش یک ربات هستید که در یک دنیای عجیب که به نظر می رسد در جایی از کهکشان قرار دارد گیر افتاده است. تنها چیزی که در اطراف او است، صفحه ای پلتفرم شکل است که روی آن آیتم هایی وجود دارند. این ربات باید با حل کردن پازل های روی پلتفرم ها، به پورتال مخصوصی برای رفتن به بخش بعد دسترسی پیدا کند.

در بازی Into the Sky شما باید در 70 مرحله مختلف سعی کنید تا پازل های فکری و معمایی این بازی را حل کنید. به گفته سازنده، این پازل ها به مرور و با مراجعه به مراحل بالاتر سخت و سخت تر می شوند تا جایی که بسیار فکری و چالش برانگیز شده و فقط بازیکنان خیلی حرفه ای می توانند آن ها را حل کنند. ساعت ها گیم پلی سرگرم کننده و جذاب برای تقویت ذهن در بازی Into the Sky در انتظار شماست. وظیفه اصلی شما این است که با تکان دادن آیتم های داخل پلتفرم، نور لیزرهای رنگی را از نقطه منبع به نقطه مقصد برسانید. هر لیزر یک منبع پخش اصلی با یک رنگ مشخص دارد که شما می بایست مکعب های منتسب به همان رنگ را با کمک ابزارها یی که در هر مرحله وجود ارد به مسیر خط این لیزر متصل کنید. یکی از این ابزارها آینه هایی هستند که می توانند مسیر حرکت لیزرها را منعکس کنند. شما باید با فکر و منطق، راهی برای انعکاس این لیزرها به شکل صحیح پیدا کنید. به جز این موارد، در بازی Into the Sky چالش های خاص و موانع دیگری نیز وجود دارند که کار شما را سخت تر خواهند کرد. در مجموع باید گفت که Into the Sky یک بازی کاملاً حرفه ای برای افراد علاقه مند به بازی های معمایی و پازلی است. برای کسب آشنایی بیشتر با کلیت بازی بهتر است نگاهی به ویدئوی تریلر معرفی آن و تصاویر اسکرین شات این بازی بی اندازید و سپس نسخه خریداری شده و کامل آن را به صورت انحصاری از اپلیکیشن یاب دانلود کنید و ماجراجویی معمایی و فکری خود را آغاز کنید!



  • تغییرات نسخه 1.07

    • انتشار اولین نسخه نهایی و کامل
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Bejeweled برای اندروید

نسخه کامل و آخر Bejeweled برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران