جدیدترین نسخه Alpha Guns 2

دسته:

Alpha Guns 2 v11.0.2 Mod- بازی اکشن و تیراندازی فوق العاده زیبا سلاح های الفا اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Alpha Guns 2 – سلاح های آلفا 2 بازی جدید، هیجان انگیز و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای اکشن و تفنگی از استودیوی بازیسازی Rendered Ideas برای اندروید است که مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی Alpha Guns 2 به صورت مقابل توسط سازنده معرفی شده است: “قهرمان ما، Max برگشته است! با در دست گرفتن سلاح های مختلف به نبرد با دشمنان بروید! طیف گسترده ای از دشمنان با قدرت های خاص در مسیر حرکت شما قرار دارند که باید ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و از جهان در مقابل تروریسم محافظت کنید!” در بازی Alpha Guns 2 کنترل و هدایت کارکتر اصلی بازی یعنی Max بر عهده شما قرار می گیرد، در صفحه 2.5 بعدی از سمت چپ حرکت تان را اغاز کنید و با پیشروی به سمت راست ماموریت ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید، سلاح های در دسترس تان دشمنان پیش رو را سرنگون کنید و با منهدم کردن تانک ها، هلی کوپترها و … برای رسیدن به هدف تان تلاش کنید! در همان اجرای اولیه بازی Alpha Guns 2 مجذوب طراحی و ساخت فوق العاده اش می شوید و پس از ان صداگذاری، کنترلرها و گیم پلی اعتیاداورش نظرتان را جلب میکند. به طور کلی این بازی ارزش دانلود را دارد و ان را به همه شما دوستداران بازیهای اکشن پیشنهاد می دهیم!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Alpha Guns 2 اندروید :

  • دارا بودن یک گیم پلی اعتیاداور
  • طراحی شده شبیه به بازیهای قدیمی
  • رویارویی با ده ها تن از دشمنان مختلف
  • کنترل آسان شخصیت اصلی بازی
  • دارا بودن گرافیک دو بعدی فوق العاده
  • موسیقی فوق العاده زیبا و هیجان اور

بازی Alpha Guns 2 تا به امروز حدود 5 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و جالب است بدانید امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کرده است! شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن یاب دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.

تغییرات نسخه ی V11.0.2 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی



نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران