دانلود نسخه جدید و آخر Code Recipes

دسته:

Code Recipes v2.28 اپلیکیشنی با بیش از ۲۵۰ نمونه کد برای زبان های برنامه نویسی پر استفاده نسخه مود شده برنامه – کامل بهینه شده و بدون تبلیغات

زبان های برنامه نویسی عمری به اندازه عمر کامپیوتر ها دارند. اولین زبان های برنامه نویسی در خلال جنگ جهانی دوم و دهه چهل میلادی ساخته شدند. پس از اتمام جنگ، دوران شکوفایی و رشد کامپیوتر ها آغاز شد و برای اهداف مختلف زبان های برنامه نویسی مختلفی ساخته شد. به گونه ای که امروزه بیش از ۷۰۰ زبان برنامه نویسی شناخته شده در سراسر جهان وجود دارد. با گسترش کامپیوتر های شخصی در اوایل دهه نود و البته ظهور وب، زبان های برنامه نویسی از فاز محاسباتی فاصله گرفته و به منظور ساخت اپلیکیشن ها و برنامه های کاربردی برای کامپیوتر های شخصی به کار گرفته شدند. امروزه برای هر کاری و هر پلتفرمی حداقل یک زبان برنامه نویسی مخصوص وجود دارد. برای مثال برای برنامه نویسی اندروید، وب و ویندوز چندین زبان برنامه نویسی وجود دارد که هر یک از این زبان ها برتری ها و کاستی هایی نسبت به یکدیگر دارند. برخی از زبان های برنامه نویسی هستند که به صورتی عمومی برای اکثر کار ها کاربرد دارند، برای مثال زبان برنامه نویسی جاوا و پایتون از جمله این زبان های برنامه نویسی هستند. در دنیای امروز برنامه نویسی به عنوان یک شغل سطح بالا و تخصصی پذیرفته شده است و میلیون ها نفر در سراسر جهان به شغل برنامه نویسی مشغول هستند. در اکثر دانشگاه های ایران هم حداقل یک زبان برنامه نویسی به دانشجویان آموزش داده می شود. مشکلی که اکثر برنامه نویسان آماتور با آن مواجه هستند این است که درباره زبان انتخابی خود مطمئن نیستند و معمولا در تصمیم گیری برای انتخاب زبان برنامه نویسی با مشکل رو به رو هستند. امروز با اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم که برای این نوع مشکلات راه حل جامعی ارائه داده است. Code Recipes عنوان یک اپلیکیشن حاوی کد های نمونه از زبان های برنامه نویسی مختلف، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Obraztsov Fedor Alexandrovich توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید به کد های نمونه از زبان های جاوا، جاوااسکریپت، پایتون، سی شارپ، سی پلاس پلاس، سوئیفت، گولنگ و کاتلین دسترسی داشته و با مقایسه کد ها، زبان برنامه نویسی مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید. مثال های فراوان موجود در این اپلیکیشن همچنین به شما برای یادگیری سریع و مرور کد ها کمک خواهد کرد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Code Recipes اندروید :

  • دارای بیش از ۲۵۰ نمونه کد برای هر زبان برنامه نویسی
  • مثال ها از کتاب ها و منابع اینترنتی معتبر گردآوری شده است.
  • کمک بسیار عالی برای کسانی که به چند زبان برنامه نویسی می کنند.
  • مناسب برای تمرین پیش از امتحان برنامه نویسی
  • قابلیت جستجو سریع در کد ها
  • امکان ارسال یا پرینت کد ها

اپلیکیشن Code Recipes با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه کامل این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. همانطور که ذکر شده در نسخه اپلیکیشن یاب همه قابلیت های پولی برنامه در دسترس اند و هیچ تبلیغاتی هم در آن وجود ندارد.



  • تغییرات نسخه 2.28

    • This update includes bug fixes and performance improvements.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

نسخه کامل و آخر  English Essays برای اندروید

نسخه کامل و آخر English Essays برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران