دانلود نسخه جدید Hills of Steel برای موبایل

دسته:

آپدیت 21 فروردین : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Hills of Steel v3.4.0 Mod – بازی اکشن جالب و محبوب نبرد تانک های فولادین اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Hills of Steel – تپه های فولادین بازی جالب، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن و نبرد تانک ها از استودیوی Round Zero برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و به درخواست شما عزیزان اپلیکیشن یابی تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب Hills of Steel برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، یک بازی تانکی هیجان انگیز با گرافیک دو بعدی بسیار زیبا و شاید جالب ترین بازی تانکی که تا به امروز دیده باشید، را تجربه می کنید! با تانک تان از تپه ها بالا بروید و حساب دشمنان تان را با گلوله های فولادین برسید! اگر عاشق راندن خودروهای جنگی سنگین و تیراندازی با آنها هستید، بازی Hills of Steel مخصوص شما ساخته شده است. در بازی پیش رو، شما تنها یک کار دارید و ان هم نبرد به تانک های دیگر و از بین بردن انهاست! برای از بین بردن تانک ها نیاز است که قدرت خود را ارتقا دهید که این موضوع نیز با جمع آوری پول و امتیاز امکان پذیر است! شما می توانید نسخه رایگان و مود بازی جالب تپه های فولادین را از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن یاب برای دستگاه اندرویدی تان دانلود کنید.

بازی Hills of Steel هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در اپلیکیشن یاب اخرین و جدیدترین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید. در اخر اینکه، بازی توسط ما تست شده و به صورت افلاین اجرا شده است.



  • تغییرات نسخه 3.4.0

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران