دانلود نسخه جدید Pixel Car Racer

دسته:

Pixel Car Racer v1.2.0 Mod – بازی ماشین سواری جالب و پرطرفدار اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت آنلاک شده) تست شده با اجرای افلاین

Pixel Car Racer – اتومبیل رانی به سبک بازی های قدیمی (پیکسلی) یکی از محبوب ترین و جالب ترین بازیهای دسته بندی Racing گوگل پلی، از استودیوی بازیسازی Studio Furukawa برای اندروید است که به درخواست شما عزیزان جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! با نصب Pixel Car Racer برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، یک بازی رانندگی جالب به سبک بازی های قدیمی با گرافیک چارخانه ای و رگه هایی از بازی های نقش محور مخصوص کسانی که عاشق ماشین و مسابقه دادن با آن هستند را تجربه می کنید! گاراژ رویاهایی و اختصاصی تان را بسازید و هر تعداد ماشین می خواهید در آن نگه دارید و کلکسیونی از ماشین های خاص را داشته باشید و با ان ها در حالت های مختلف به مسابقه بپردازید! ظاهر تمام این ماشین ها را به دلخواه خود تغییر دهید، بعد قادرید با آن ها به خیابان ها بیایید و با تمام سرعت برانید! حالت های مختلفی در بازی Pixel Car Racer وجود دارد که از ان ها می توان به دو حالت محبوب درگ و مسابقات خیابانی اشاره کرد! بیش از 50 ماشین مختلف در بازی وجود دارد که با جمع اوری پول می توانید ان ها را یکی پس از دیگری باز کنید ؛ امکان ارتقای ماشین ها نیز وجود دارد که با صدها آیتم مختلف می توانید بخش های مختلف ان را ارتقا دهید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری با ساخت پیکسلی هستید بدون شک Pixel Car Racer نظرتان را جلب میکند!

بازی Pixel Car Racer تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را کسب کند و ما در اپلیکیشن یاب جدیدترین و اخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.



  • تغییرات نسخه 1.2.0

    • - Removed Ads
    • - Updated to 64bit
    • - Widescreen support
    • - Bug fixes and optimizations
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه جدید و کامل Street Racing 3D

نسخه جدید و کامل Street Racing 3D

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران