دانلود آخرین نسخه Sky Clash

دسته:

Sky Clash: Lords of Clans 3D – نبرد آسمانی: فرماندهان قبایل بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی Absolutist Games برای اندروید است که آپدیت اش را همزمان با انتشار به درخواست شما برای دانلود عرضه کرده ایم و پیش روی شماست! در بازی Sky Clash: Lords of Clans 3D قرار است شما به عنوان یک فرمانده، امپراطوری اختصاصی تان را تشکیل دهید، از برج های آسمانی خود دفاع کنید و دشمنان تان را نابود کنید! از ساکنان جزیره گروهی قدرتمند تشکیل بدهید، با کمک آن ها به جستجو در جنگل های غرب بپردازید و سرزمین ها جدید را فتح کنید! دشمن هر لحظه ممکن است به شما حمله کند ؛ بهتر است برای محفاظت بهتر از امپراطوری و برجک هایتان با کاربران دیگر متحد شوید ؛ هر چقدر امپراطوری شما بزرگتر و قدرتمندتر باشد، دشمنان قسم خورده بیشتری هم خواهد داشت ؛ دشمنانی که با ارتشی از جادوگران خبیث، بربرها و کوتوله ها همیشه در صدد از بین بردن امپراطوری شما هستند! شما همواره باید گوش به زنگ باشید چه بسا گروهی به صورت آنلاین به شما حمله کند! همانند دیگر بازیهای استراتژیک معروف مثل Clash of Clans شما باید از یک طرف امپراطوری تان را بسازید و از طرف دیگر به کاربران آنلاین سراسر جهان حمله کنید و منابع شان را به غارت ببرید!

بازی Sky Clash: Lords of Clans 3D تا به این لحظه حدود 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند و ما در اپلیکیشن یاب جدیدترین و آخرنی نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.

نکات تکمیلی :

1 – بازی Sky Clash اینترنتی و آنلاین است 2 – بازی Sky Clash هک نمیشود و نسخه مود ندارد 3 – زین پس همیشه اپدیت بازی را همزمان با انتشار از همین صفحه دانلود کنید.



  • تغییرات نسخه 1.53.4

    • Minor fixes and performance improvements.
    • Thank you for playing Sky Clash: Lords of Clans 3D! Stay tuned for more.
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران