دانلود نسخه جدید MetaMask برای موبایل

دسته:

MetaMask – Buy, Send and Swap Crypto v3.8.0 – متامسک – خرید، ارسال و تبدیل رمزارزهای دنیای دیجیتال نسخه اصلی، رسمی و اورجینال پکیج برنامه برای شما دارنده گوشی های اندرویدی

MetaMask – متامسک (متاماسک) یک برنامه کیف پول امن و مطمئن با یک سری امکانات کاربردی مثل صرافی از ConsenSys برای اندروید است. چه کاربر حرفه ای باشید یا کاربر آماتور که تازه وارد دنیای ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین شده اید، اپلیکیشن متاماسک به شما کمک میکند تا به نسل جدید اینترنت یعنی دنیای وب غیرمتمرکز متصل شوید. برنامه MetaMask – Buy, Send and Swap Crypto یک مرورگر حرفه ای است؛ هم نوعی کیف پول دیجیتال که با استفاده از آن به راحتی می توانید دارایی دیجیتال خود را خریداری، ارسال، مبادله و یا ذخیره کنید. این کیف پول دیجیتال بستری برای کاربران فراهم کرده که بتوانند در هر شرایطی دارایی دیجیتال خود را به سایر کاربران بفروشند. مزیت اصلی کیف پول دیجیتال متاماسک این است که کاربران می توانند تجارت دارایی های دیجیتال، قرض دادن، وام گرفتن، انجام بازهای آنلاین مختلف، انتشار محتواهای متنی و ویدئویی، خرید هنرهای دیجیتال کمیاب و بسیاری موارد دیگر را به‌صورت کاملا امن و مطمئن در بستر وب انجام دهند. با استفاده از اپلیکیشن قدرتمند متاماسک میتوانید در هر لحظه دارایی دیجیتال خود را مدیریت و کنترل کنید. برای امنیت بالای کاربران در استفاده از این کیف پول دیجیتال شرایط برای ورود ایمن فراهم شده است. تنها پس از ورود کاربر به خزانه امکان کنترل، مدیریت، مبادله، خریدوفروش دارایی فراهم خواهد بود. کاربران برای اینکه بتوانند به این بستر دسترسی داشته باشند باید با توجه به سیستم‌عامل گوشی خود نسخه مناسب را دانلود و نصب نمایند ؛ پس از آن باید نام کاربری و گذرواژه مناسب را انتخاب کنند. در این مرحله باید آدرس ایمیل معتبری وارد کنید ؛ فراموش نکنید که ایمیل شما حتما باید معتبر باشد. تا در صورت فراموشی رمز عبور یا بروز هر مشکل دیگر بتوانید مراحل بازیابی را از طریق ایمیل انجام دهید. نام کاربری و گذرواژه خود را در جای امن نگهداری کنید و هرگز این اطلاعات را در اختیار سایر افراد قرار ندهید. از طریق اپلیکیشن MetaMask – Buy, Send and Swap Crypto وب‌سایت‌های غیرمتمرکز معتبر را شناسایی کرده و به آنها متصل شوید. از طریق این برنامه کاربردی میتوانید به‌راحتی کنترل کنید که چه اطلاعاتی باید با سایر کاربران به اشتراک گذاشته شده و چه اطلاعاتی باید کاملا خصوصی باقی بماند.

برنامه کاربری MetaMask قابل نصب بر روی موبایل و دسکتاپ است. برای بررسی نحوه استفاده از موجودی کیف پول دیجیتال متاماسک باید بگوییم اپلیکیشن متاماسک به ‌صورت پیش‌فرض تنها از واحد اتریوم پشتیبانی میکند. با این حال اگر شما در قسمت آدرس با نام توکن دیگری مواجه شده و تمایل دارید که از آن استفاده کنید، بهتر است کنترل و مدیریت این مرحله را در دست بگیرید. اپلیکیشن متاماسک را باز کرده و بر روی گزینه Add Tokens کلیک کنید. پنجره ای برای شما باز خواهد شد. در این مرحله باید بر روی عبارت Custom Token کلیک کنید. پس از انجام این مراحل می توانید آدرس توکنی که قصد استفاده از آن را دارید، وارد کرده تا توکن برای شما نمایش داده شود. بدون شک ورود ارزهای دیجیتال موجب تحولی عظیم در سیستم اقتصاد جهانی شده است. اغلب منتقدین تصور می‌کنند استفاده از ارزهای دیجیتال بستر لازم برای انحصار زدایی از سیستم اقتصاد را فراهم میکند. بیت‌کوین اولین رمز ارزی بود که وارد بازار جهانی شد و توانست جایگاه خود در میان مخاطبین را تثبیت کند. پس از آن ارزهای مختلف وارد عرصه شدند که هر یک از آنها دارای مزایا و معایب مختلف هستند. مهم‌ترین نکته در بازار دیجیتال استفاده از یک کیف پول معتبر با دسترسی آسان است. اپلیکیشن کیف پول MetaMask – Buy, Send and Swap Crypto دارای دسترسی بسیار آسان است و بستری فراهم کرده که کاربران بتوانند فعالیت‌های مختلف از جمله مدیریت داراییها، انتشار محتوا، بازی آنلاین و خرید هنرهای دیجیتال را انجام دهند. شما به عنوان دارنده یک گوشی موبایل اندروید قادرید جدیدترین نسخه این برنامه را با از وبسایت معروف و مطرح اپلیکیشن یاب دریافت کنید. ما به عنوان بروزترین مرجع اندروید ایران، همیشه جدیدترین ورژن برنامه متامسک اندروید را به صورت اوریجینال پکیج و 100% ایمن در اختیارتان قرار می دهیم.



  • تغییرات نسخه 3.8.0

    • - We included some security improvements
    • - You’ll see improved load time with your app
    • - You might see a request to rate the app on store, so don’t be alarmed
    • - As usual, we squashed some bugs!
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه جدید Bundle برای موبایل

دانلود نسخه جدید Bundle برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران