دانلود جدیدترین نسخه Physics Drop

دسته:

Physics Drop v3.0.3.1 Mod – بازی پازل و فکری سرگرم کننده توپ غلتان اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Physics Drop – توپ غلتان عنوان یک بازی سبک پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی IDC Games برای دستگاه های اندروید توسعه داده شده است. این استودیو بازی سازی پیش از این هم بیش از ۲۰ بازی موفق و سطح بالا را ارائه کرده که از میان آنها می توان به Stickman Karate اشاره نمود. Physics Drop هم یکی دیگر از بازی های موفق این استودیوی بازسازی است که در مدت کوتاهی توانسته توجه بسیاری از گیمر ها در سراسر جهان را به خود جلب کند. بنابراین اگر قصد دارید یک بازی خوب و چالش برانگیز را امتحان کنید Physics Drop می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد! از لحاظ گیم پلی، این بازی به صورت مرحله‌ ای است و از المان های فیزیک استفاده می کند. در تمام مراحل بازی یک هدف بسیار ساده را دنبال خواهید کرد: در هر مرحله یک گوی قرمز در اختیار تان قرار داده می ‌شود که باید سعی کنید آن را از نقطه آغازین به نقطه پایانی که به شکل U طراحی شده است برسانید. برای اینکار با کشیدن خطوط مستقیم، خطوط با زاویه، مربع، مستطیل، یا هر شکل دیگری گوی قرمز را هدایت کنید. شاید در همان مراحل ابتدایی فکر کنید با یک بازی ساده طرف هستید اما رفته رفته این طرز تفکر تان تغییر پیدا می کند و متوجه می شوید همه چیز به آن سادگی ها که فکر می کردید نیست.

مراحل بازی Physics Drop بر پایه فیزیک بنا شده اند و از قوانین واقعی فیزیک تبعیت می کنند. به طور مثال برای اینکه یک خط بتواند ثابت باقی بماند باید پایه هایی داشته باشد که بتوانند وزن گوی را تحمل کنند. یا برای اینکه گوی بتواند سریع تر حرکت کند باید خط حامل آن دارای زاویه زیادی باشد. سطح دشواری مراحل بازی حالت خطی دارد. این یعنی مراحل پایین تر تقریباً ساده هستند و به راحتی می توانید از پس پازل ها بر بیایید اما هر چه بیشتر در بازی پیش روی می کنید و وارد مراحل بالا تر می شوید لایه های جدیدی به پازل ها اضافه می شوند و با چالش های بیشتری مواجه می شوید. به عنوان مثال در مراحل پایین تر موانع زیادی بین نقطه آغازین و نقطه پایانی وجود ندارد اما در مراحل بالا تر علاوه بر اینکه موانع زیاد می شوند، موانع متحرک و پیچیده تر هم می شوند. روی هم رفته این بازی دارای بیش از ۷۰ مرحله متنوع است و می تواند تجربه فوق العاده ای را به ارمغان بیاورد. کنترل ها بسیار ساده هستند و تمام عملکرد های بازی به راحتی از طریق ضربه زدن، اسلاید کردن، و سوآیپ کردن روی صفحه نمایش دستگاه تان انجام می شوند. از لحاظ بصری، فضای گرافیکی بازی ساده است و استایل مینیمالیستی دارد. Physics Drop با بیش از 10.000.000 نصب توانسته است امتیاز 4.1 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و در انتهای همین مطلب می توانید این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان به همراه نسخه مود شده اش از سرور های اپلیکیشن یاب دریافت کنید.

تغییرات نسخه v3.0.3.1 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی



نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Bejeweled برای اندروید

نسخه کامل و آخر Bejeweled برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران