نسخه آخر و کامل Maze Bomber برای موبایل

دسته:

Maze Bomber v0.3 Mod – بازی اکشن و بسیار سرگرم کننده “بمب گذار هزارتو” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (دریافت جوایز بدون نیاز به دیدن تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Maze Bomber – بمب گذار هزارتو یک بازی خوش ساخت و سرگرم کننده دیگر از استودیوی خلاق ABI Global LTD است که به شکل رایگان ساخته شده و با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده است. اپلیکیشن یاب با افتخار اعلام می دارد که به عنوان اولین وب سایت ایرانی به محض انتشار این بازی در سطح وب آن را تهیه و همراه با یک نسخه مود انحصاری برای شما عزیزان ارائه کرده است. استودیوی ABI Global LTD اگرچه که به نسبت خیلی دیگر از شرکت های بازی سازی بزرگ معروف و مشهور نیست اما جزو معدود استودیوهای بازی سازی است که تا به امروز بیشتر از 120 بازی مختلف در سبک های گوناگون ساخته و برای دستگاه های اندرویدی منتشر کرده است. تقریباً اکثر بازی های عرضه شده توسط این استودیو ماهیتی آرکید و تفننی دارد. بازی Maze Bomber یکی از اولین بازی های این شرکت است که در سال 2022 معرفی و منتشر شده است. این بازی با ایده برداری از سری بازی های کلاسیک و بسیار دوست داشتنی Bomberman ساخته شده است. ویژگی های این بازی در تقریباً تمامی بخش ها به بازی Bomberman شباهت دارد و این یعنی اگر قبلاً این بازی کلاسیک و نوستالژی را تجربه کرده باشید متوجه این الگوبرداری خواهید شد. در ادامه با اپلیکیشن یاب همراه باشید تا با یکدیگر نگاهی به خصوصیت های بازی بمب گذار هزارتو بی اندازیم.

Maze Bomber سبکی کلاسیک و رترو دارد. روند کلی بازی هم در کنار طراحی ها، نام گذاری و سبک گیم پلی درست مثل بازی Bomberman است. در این بازی شما به دنیایی فانتزی می روید که در آن خبری از داستان و ماجراجویی های گوناگون نیست. شما در نقش شخصیت اصلی بازی در دنیایی فانتزی گیر افتاده اید و باید با عبور از مراحل مختلف به بخش های بعدی بروید. مراحل بازی در سرزمین ها و شرایط گوناگونی دنبال می شود. دشمنان شما موجوداتی شیطانی اما نه چندان باهوش هستند که فقط در مسیری مشخص حرکت کرده و در همان مسیر به عقب بازمیگردند. کار شما فرار از دست آن ها و عدم هیچگونه برخورد با آن هاست. شما با شروع هر مرحله از بازی Maze Bomber باید به یک نقطه مشخص بروید. در بسیاری از مواقع شما برای رسیدن به این نقطه باید ابتدا یک کلید به دست بیاورید که ممکن است در نقطه ای دیگر از نقشه قرار داشته باشد. حرکات در نقاط مختلف نقشه آسان نیست و چالش برانگیز خواهد بود چرا که به جز دشمنان متحرک، تله های مرگباری هم در بخش های مختلف قرار دارند که کوچک ترین برخوردی با آن ها باعث باخت شما می شود. اما در کنار این همه چالش و سختی، شما هم مجهز به چیز خاصی هستید و آن هم قابلیت بمب گذاشتن است. با بمب گذاشتن کنار خانه های چوبی می توانید آن ها را منفجر کرده و همچنین با بمب گذاشتن کنار دشمنان آن ها را از بین ببرید. گرافیک سه بعدی اما فانتزی بازی Maze Bomber می تواند جذابیت جالبی داشته باشد که با توجه به حجم خیلی مناسب آن به خوبی بهینه سازی شده است. برای دانلود این بازی می توانید به بخش دانلودباکس اپلیکیشن یاب رفته و از طریق لینک های مستقیم سایت اقدام به دریافت آخرین نسخه بازی کنید.



  • تغییرات نسخه 0.3

    • تغییراتی در دسترس نیست!
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران