دانلود برنامه ویرایش عکس Background Eraser

دسته:

[Background Eraser v2.8.0 [Mod – اپلیکیشن حذف آسان پس زمینه تصاویر اندروید نسخه مود شده و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

تمامی کاربران دستگاه های هوشمند اندرویدی در طول روز چندین و چند عکس مختلف توسط دوربین اسمارت فونشان ثبت می کنند و هدف بسیاری از آن ها به اشتراک گذاری تصویر ها در شبکه های اجتماعی می باشد. گاهی پیش می آید علارغم ژست مناسب و کیفیت خوب عکس پس زمینه آن مطلوب نیست و نمی توان آن را برای دیگران ارسال نمود. در چنین مواقعی ابزار های ویرایش تصویر جزو بهترین گزینه های ممکن محسوب می شوند که به کمک آن ها می توانید به آسانی پس زمینه عکس ها را تار و یا محو کنید! اما همیشه راه بهتری وجود دارد، پس با ما همراه باشید تا با معرفی یک اپ برای حذف پس زمینه تصاویر به وجد تان بیاوریم. Background Eraser AD-FREE عنوان یک اپلیکیشن ساده و در عین حال کامل برای حذف پس زمینه تصاویر می باشد که توسط handyCloset Inc برای اندروید منتشر شده است. این نرم افزار به کاربرانش اجازه می دهد تا در یک محیط بسیار ساده و تنها با چند لمس به راحتی پس زمینه هر عکسی را پاک نمایند. دو حالت حذف خودکار و دستی در اختیار هر کسی می باشد که با توجه به نیاز هایتان قادر به بهره بردن از آن ها هستید. برای افزایش هر چه بیشتر دقتتان، بر روی صفحه زوم کنید و مطمئن باشید که هیچ مشکلی برای تصویر اصلی به وجود نمی آید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Background Eraser اندروید :

  • حذف بدون دردسر پس زمینه تصاویر
  • نیاز نداشتن به هیچ گونه دانش خاصی برای ویرایش
  • دسترسی به دو حالت حذف پس زمینه دستی و خودکار
  • قابلیت آندو و ردو برای جلوگیری از شروع مجدد ویرایش ها
  • کیفیت بسیار بالای فایل خروجی پس از ویرایش
  • زوم بر روی قسمت های مختلف تصویر

اپلیکیشن Background Eraser با برخورداری از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با ده میلیون دانلود از سراسر جهان امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه مود شده و کامل این استارت اپ را از وبسایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.8.0

    • - Bugs are fixed.
  • ویژگی های نسخه مود :

    ● Ads Removed / Disabled. ● A Skip Ad & Analytics in EEA. ● All Unnecessary Buttons & Layout Remove. ● All Unnecessary Menu Item Remove Like: – Privacy Policy, Check Update, System Setting App. ● Sponsor Ad Remove. ● Ads Related Activity & Code Removed / Disabled. ● Ads Related Layouts Visibility Gone. ● Analytics / Crashlytics Removed / Disabled. ● Receivers and Services Removed / Disabled. ● Google Play Store Install Package Check Disable. ● Play Services, Transport, Firebase Properties Removed. ● All Unnecessary Garbage Folder & File Removed. ● Removed Debug Information (Source, Line, Param, Prologue, Local). ● Total Apk Size 4.02 Mb.


دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

نسخه آخر و کامل  Deep Art Effects برای موبایل

نسخه آخر و کامل Deep Art Effects برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران