دانلود برنامه ویرایش عکس Bg Eraser

دسته:

Apowersoft Background Eraser-Auto Photo Eraser v1.4.1 – اپلیکیشن حذف خودکار پس زمینه تصاویر اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 22.99 دلار برای اولین بار در ایران

Apowersoft Background Eraser-Auto Photo Eraser عنوان یک اپلیکیشن هوشمند حذف خودکار پس زمینه تصاویر می باشد که توسط Apowersoft توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. نیاز به حذف پس زمینه عکس ها یکی از مواردی است که ممکن است گاها به آن نیاز داشته باشیم. هر کسی برای حذف پس زمینه عکس هایش می تواند دلایل خاصی داشته باشد؛ دلایلی همچون نا مناسب بودن صحنه عکاسی، ساخت استیکر، استخراج لوگو و ده ها مورد دیگر! به هر حال ما برای حذف تصویر زمینه و یا ثابت کردن رنگ آن به ابزار ویرایشی نیاز داریم. این نرم افزار ها در سیستم عامل های گوناگون دیده می شوند اما نکته ای که باید به آن توجه داشت کارآمد بودن آنها است. به طور معمول این دسته از برنامه ها به صورت manual کار می کنند و حذف پس زمینه در این حالت بسیار زمان بر است. به همین دلیل قصد داریم تا در این پست شما را با یک استارت اپ بی نظیر آشنا کنیم. اپ Apowersoft Background Eraser-Auto Photo Eraser یکی از بهترین گزینه های موجود برای حذف پس زمینه تصاویر است که تجربه ای فوق العاده را از کار با این دسته از نرم افزار ها در اختیار تان قرار می دهد. دو حالت مختلف برای حذف زمینه عکس ها در اختیار شما قرار داده می شود که بهره مندی از هر کدام شان تنها به شما و نیاز هایتان بستگی دارد. به هر حال برای آشنایی بیشتر با نرم افزار فوق می توانید با ما همراه باشید.

Apowersoft Background Eraser-Auto Photo Eraser گزینه ای مناسب برای حذف خودکار زمینه عکس ها

همان گونه که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم استفاده از حذف زمینه عکس ها در حالت دستی یا همان manual بسیار زمان بر است. برنامه Apowersoft Background Eraser-Auto Photo Eraser با داشتن یک سیستم پیشرفته تصاویر را در ابتدا اسکن نموده و با بهره مندی از یک الگوریتم اختصاصی اقدام به حذف پس زمینه عکس ها می کند. اگر در هنگام حذف خودکار پس زمینه قسمتی از تصویر نیز به اشتباه حذف شد می توانید از گزینه ویرایش استفاده نموده و هر گونه نقص را برطرف کنید.

شاید پس از دانلود با خود بگویید که این نرم افزار چه تفاوتی با دیگر استارت اپ های مشابه دارد؟! اولین دلیل تمایز Apowersoft Background Eraser-Auto Photo Eraser با سایر برنامه ها استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم اختصاصی است. دلیل دوم نیز سرعت بسیار بالا در ارائه فایل های خروجی می باشد. لازم به ذکر است فایل های نهایی پس از حذف پس زمینه هیچ گونه افت کیفیتی نخواهند داشت.

گزینه ای مناسب برای ایجاد تصاویر پرسنلی

اگر نگاهی به منو این برنامه اندروید داشته باشید، یکی از مهم ترین ویژگی های آن توجه شما را به خود جلب خواهد کرد! شما نیز حتما تا به کنون به شرکت ها و یا مراکز دولتی مختلفی مراجعه کرده اید. این مراکز در هنگام دریافت مدارک از ارباب رجوع معمولا درخواست تصاویری در ابعاد خاص با یک پس زمینه اختصاصی می کنند. خب قطعا گرفتن این عکس ها بسیار هزینه بر است! با این وجود Apowersoft Background Eraser-Auto Photo Eraser کمک می کند که تصاویر پرتره خود را به عکس های پرسنلی با کیفیت تبدیل کنید. تنها کافی است عکس ها را پرتره خود را فراخوانی کرده و پس از انتخاب ابعاد و ایجاد برش، یک رنگ را به عنوان پس زمینه تعیین سازید.

سه حالت مختلف حذف پس زمینه برای نیاز های گوناگون

همان طور که می دانید نیاز های ما به حذف پس زمینه عکس ها برابر نیست. برخی از ما هدفمان از حذف پس زمینه یک تصویر ایجاد یک عکس سرگرم کننده نظیر یک استیکر است! اما گاهی نیاز داریم که برای فروشگاه خود عکس هایی از محصولات مان تهیه کنیم. کاربران پس از نصب و ورود به محیط اولیه نرم افزار Apowersoft Background Eraser-Auto Photo Eraser با سه گزینه متنوع رو به رو می شوند که بنا بر نیاز های خود باید یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

گزینه اول حذف پس زمینه تصاویر رایج و معمولی است؛ گزینه دوم حذف پس زمینه تصاویر اشیاء و وسایل مختلف است و گزینه سوم یک راه حل مناسب برای حذف پس زمینه لوگو ها و استخراج آن ها از تصاویر می باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Apowersoft Background Eraser-Auto Photo Eraser اندروید :

  • حذف پس زمینه خود تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم اختصاصی
  • سه حالت مختلف برای حذف پس زمینه عکس ها متناسب با نیاز های تان
  • مجموعه ای از قالب ها و پس زمینه های اماده
  • حالت دستی برای حذف زمینه تصاویر با دقتی بسیار بالا
  • برش قسمت های دلخواه پیش از شروع به حذف پس زمینه
  • گزینه ای مناسب برای ایجاد عکس های پرسنلی از تصاویر پرتره
  • ارائه فایل های خروجی با کیفیت اچ دی

اپلیکیشن Apowersoft Background Eraser-Auto Photo Eraser با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه حذف پس زمینه تصاویر توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 22.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.1 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.4.1

    • Experience optimization
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

نسخه آخر و کامل  Deep Art Effects برای موبایل

نسخه آخر و کامل Deep Art Effects برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران