دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه All In One Wallpapers

دسته:

All In One Wallpapers – Dope, AMOLED – No Ads v3.3 – تصاویر زمینه زیبا برای اندروید نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی

گوشی هایی که هم اکنون در دستان هر کدام از ما قرار دارد، دستگاه های بسیار قدرتمند و پیشرفته ای هستند که می توانند انواع قابلیت ها را به صاحبانشان ارائه دهند و امکانات مختلفی را در اختیار او بگذارند. همین قدرت و امکانات بالا باعث می شود که کاربران ساعت های متمادی از روز خود را در حال استفاده از گوشی بگذرانند و رابط کاربری گوشی به خانه دوم آن ها تبدیل شود. مسلما در اثر این استفاده زیاد و طولانی مدت، بسیار عادی است که شخص از رابط کاربری گوشی خود خسته شده و به دنبال تغییر آن باشد. برای تغییر رابط کاربری اندروید، راه های مختلفی در اختیار کاربران است و ابزار های بسیاری برای تغییر قسمت های مختلف اندروید ساخته شده است که تا کنون بسیاری از آن ها در اپلیکیشن یاب ارائه کرده ایم. یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد تغییر در رابط کاربری و حال و هوای آن، تغییر تصویر زمینه گوشی است. گوشی های امروزی صفحه نمایش های بزرگ و با کیفیتی دارند که بخش بزرگی از آن به نمایش تصویر زمینه اختصاص پیدا می کند، به همین خاطر در صورت تغییر تصویر زمینه می توان به میزان زیادی رابط کاربری گوشی را دچار تغییر کرد و حال و هوای جدیدی به آن بخشید. پیدا کردن تصاویر زمینه مناسب صفحه نمایش گوشی های هوشمند کار ساده ای نیست به زمان زیادی برای جستجو در اینترنت نیاز دارد. به همین خاطر امروز با یک برنامه در خدمت شما هستیم که تصاویر زمینه را بسیار سریع تر و آسان تر در اختیارتان قرار می دهد. All In One Wallpapers – Dope, AMOLED – No Ads عنوان یک اپلیکیشن با مجموعه ای از تصاویر زمینه بسیار زیبا و با کیفیت، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Binary Mana توسعه و با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. تمامی تصاویر زمینه موجود در این برنامه در دسته های مختلفی ساماندهی شده اند تا دسترسی به آن ها و پیدا کردن تصویر زمینه مورد نظر آسان باشد. علاوه بر این بخش هایی برای نمایش آخرین تصاویر زمینه‌، تصاویر زمینه محبوب و … هم وجود دارد که به کشف تصاویر کمک می کنند. می توان تصاویر مورد نظر را با زدن یک دکمه در لیست مورد علاقه ها قرار داد تا دسترسی به آن ها در آینده آسانتر باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه All In One Wallpapers – Dope, AMOLED – No Ads اندروید:

  • دارای مجموعه وسیعی از تصاویر در موضوعات و تم های مختلف
  • دارای تصاویر زمینه مخصوص صفحه نمایش امولد
  • ساماندهی تصاویر در دسته بندی های مختلف
  • امکان ذخیره تصاویر در لیست مورد علاقه ها
  • امکان برش تصاویر پیش از قرار دادن به عنوان تصویر زمینه

اپلیکیشن All In One Wallpapers – Dope, AMOLED – No Ads برنامه ای عالی برای کسانی است که مدام تصویر زمینه خود را عوض می کنند. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز عالی 5.0 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.3

    • - Live Wallpaper support
    • - Added Fantastic Live Wallpapers Collection!
    • - Dedicated to all our beloved users!
    • - Crash issue fixed.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Backdrops - Wallpapers Pro - مجموعه تصاویر زمینه باکیفیت اندروید!

دانلود Backdrops - Wallpapers Pro - مجموعه تصاویر زمینه باکیفیت اندروید!

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران