دانلود MacroPinch Weather - برنامه هواشناسی محبوب و حرفه ای اندروید

دسته:

MacroPinch Weather v5.2.2 – اپلیکیشن هواشناسی محبوب و حرفه ای اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 3.99 دلار

MacroPinch Weather عنوان یک اپلیکیشن هواشناسی حرفه ای و محبوب اندرویدی می باشد که توسط MacroPinch توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. شرایط آب و هوایی جزو اصلی ترین عواملی هستند که بر زندگی ما تاثیر گذاشته و تمامی فعالیت های مان را تحت الشعاع قرار می دهند. با نزدیک شدن به فصل های سرد سال اهمیت دسترسی داشتن به جزئیات شرایط و پیش بینی های آب و هوایی روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند. همان گونه که می دانید روش های متنوعی برای دسترسی پیدا کردن به این گونه اطلاعات وجود دارد که هر کدام شان دارای نواقصی هستند، زیرا تعداد زیادی از آن ها تنها اطلاعات کلی را در اختیار ما می گذارند. یکی از بهترین روش ها برای مشاهده سریع، آسان و دقیق اطلاعات آب و هوایی استفاده از اپلیکیشن های اندرویدی می باشد. این نرم افزار ها با متصل شدن به دیتاسنتر هایی خاص و متشکل از چندین ابر رایانه، جدید ترین اطلاعات آب و هوایی را در هر لحظه و به صورت دقیقه ای دریافت نموده و در اختیار ما قرار می دهند. با توجه به این موضوع و محبوبیت بالای برنامه های هواشناسی ما شاهد نرم افزار های زیادی در این زمینه هستیم که یکی از بهترین آن ها MacroPinch Weather می باشد. این برنامه با ارائه اطلاعاتی دقیق کمک می کند که برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم و فعالیت های مان تحت تاثیر آب و هوا قرار نگیرند. یکی از مهم ترین نکاتی که باعث تمایز این اپ با سایر ابزار مشابه می شود به روز رسانی سریع اطلاعاتش می باشد که در نوع خود بی نظیر است.

مشاهده دقیق اطلاعات آب و هوایی به کمک برنامه MacroPinch Weather

همان گونه که در توضیحات فوق نیز به این موضوع اشاره کردیم، اصلی ترین دلیل محبوبیت برنامه هواشناسی MacroPinch Weather در بین کاربران دقت بسیار بالایش می باشد. شما عزیزان در هر زمان و مکانی می توانید به جدید ترین اطلاعات شرایط جوی دسترسی داشته و فعالیت های خود را مطابق با آن ها تعیین کنید. برای دسترسی پیدا کردن به شرایط جوی منطقه محل زندگی تان تنها کافی است تا پس از روشن کردن اینترنت گوشی همراه خود، جی پی اس را نیز فعال کرده و همه چیز را به این اپ بسپارید. اگر قصد دارید که گزارشات آب و هوایی مناطق دیگری را نیز مشاهده کنید می توانید که لوکیشن های دلخواه خود را به صورت دستی انتخاب کنید.

جزئیات بالای اطلاعات آب و هوایی

یکی از مهم ترین نکته هایی که در هنگام انتخاب برنامه های هواشناسی باید به آن توجه داشته باشیم جزئیات نمایش داده شده می باشد. شاید برخی از استارت اپ ها از دقت بالایی برخوردار باشند اما گاها دیده می شود که اطلاعات نمایش داده شده توسط آن ها کامل نبوده و تنها به چند پارامتر خاص محدود می شود. در استارت اپ MacroPinch Weather توسعه دهندگان با دانستن این موضوع تلاش می کنند که جزئیات را با دقتی فوق العاده ارائه دهند، به گونه ای که حتی می توانید سرعت و جهت وزش باد را نیز در این اپ مشاهده نمایید.

پشتیبانی از ساعت ها و تلویزیون های هوشمند اندرویدی

امروزه بسیاری از برنامه هایی که ما به صورت مداوم از آن ها استفاده می کنیم، تنها برای اسمارت فون ها بهینه سازی شده و نمی توان در تلویزیون و یا گجت های پوشیدنی استفاده از آن ها برد. خوشبختانه باید بگوییم که بر خلاف بسیاری از نرم افزار های مشابه، کاربران برنامه MacroPinch Weather می توانند از این استارت اپ در ساعت های هوشمند و تلویزیون های اندرویدی شان نهایت بهره را برده و به تمامی جزئیات دسترسی داشته باشند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه MacroPinch Weather اندروید :

  • مشاهده شرایط آب و هوایی منطقه خود تنها با روشن کردن جی پی اس اسمارت فون
  • پشتیبانی از نمایش اطلاعات آب و هوایی تمامی شهر های جهان
  • انتخاب شهر های منتخب به صورت دستی
  • ارائه جزئیاتی دقیق در ارتباط با شرایط آب و هوایی
  • پیش بینی هایی هوشمندانه بدون هیچ گونه خطایی
  • پشتیبانی کامل از ساعت ها و تلویزیون های اندرویدی
  • ارائه ابزارک هایی ساده و در عین حال کاربردی
  • رابط کاربری ساده و یکپارچه

اپلیکیشن MacroPinch Weather با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه ارائه اطلاعات شرایط جوی توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 3.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.4 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین پرمیوم این اپ هوشمند را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت بزرگ اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 5.2.2

    • Numerous small bug fixes and improvements. Weather is now more stable and reliable.
نسخه آخر و کامل  Foreca برای موبایل

نسخه آخر و کامل Foreca برای موبایل

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران