نسخه جدید و آخر NoxLucky برای اندروید

دسته:

NoxLucky – HD Live Wallpaper, Caller Show, 4D, 4K v2.7.1 – اپلیکیشن مجموعه تصاویر پس زمینه اچ دی زنده مخصوص اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 99.99 دلار

یکی از مواردی که ما می توانیم از آن به عنوان راهی برای شخصی سازی صفحه نمایش اشاره کنیم تغییر پس زمینه صفحه نمایش می باشد. در سیستم عامل اندروید به صورت پیش فرض چندین والپیپر در اختیار شما عزیزان قرار دارد اما نکته ای که باید به آن توجه کرد نبود هیچ گونه تنوعی در این تصاویر زمینه می باشد. با تمامی این تفاسیر یکی از بهترین راه های ممکن برای ایجاد چنین تغییراتی استفاده از نرم افزار های اختصاصی موجود در این زمینه است. وب سایت اپلیکیشن یاب به عنوان برترین وب سایت اندرویدی فارسی زبان تا به کنون تلاش کرده است بهترین این اپ ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد و در این پست نیز همانند گذشته چنین تصمیمی را داریم. NoxLucky – HD Live Wallpaper, Caller Show, 4D, 4K عنوان یک اپلیکیشن مجموعه تصاویر پس زمینه اچ دی زنده می باشد که توسط Nox Future Corp توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این استارت اپ با فراهم سازی دسترسی کاربران به چند صد تصویر زمینه خاص شرایطی را فراهم می سازد که متناسب با سلیقه خود از بهترین والپیپر ها استفاده نمایید. تصاویر زمینه موجود در این مجموعه به دو گروه تقسمی می شوند که یکی از آن ها لایو والپیپر ها و دیگری تصاویر زمینه ثابت هستند. به عنوان یک کاربر خواهید توانست هر کدام از آن ها را انتخاب کرده و نیاز های تان را برطرف سازید. در هر دو گروه تصاویر به صورت حرفه ای دسته بندی شده اند تا مخاطبان در کوتاه ترین زمان ممکن به تصاویر مورد علاقه شان دسترسی داشته باشند. از دیگر ویژگی های موجود امکان استفاده از کلیپ های دانلود شده اینستاگرام و یا تیک تاک به عوان لایو والپیپر ها می باشد. در این حالت اگر نتوانستید تصویر زمینه زنده دلخواه تان را از دیتابیس موجود بیابید قادر خواهید بود که از کلیپ های کوتاه ذخیره شده در گوشی هوشمند تان به عنوان والپیپر ها استفاده کنید. علاوه بر این سیستم هوشمند موجود شرایطی را فراهم می سازد که به راحتی و با انتخاب چند تصویر تعویض والپیپر ها را اتوماتیک نمایید! کیفیت والپیپر های موجود در این مجموعه بسیار بالا هستند و هر کسی را جذب خود اش می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه NoxLucky – HD Live Wallpaper, Caller Show, 4D, 4K اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای نا محدود از انواع تصاویر زمینه
  • تصاویر زمینه اچ دی استاتیک و زنده برای هر سلیقه ای
  • دسته بندی تمامی تصاویر در گروه های خاص خود
  • امکان استفاده از کلیپ های کوتاه تیک تاک و اینستاگرام به عنوان لایو والپیپر ها
  • مناسب برای انواع اسمارت فون ها در برند های مختلف
  • تنظیم نرم افزار برای تغییر خودکار تصاویر زمینه در بازه های زمانی گوناگون
  • اختصاص تصاویر به مخاطبین تان و نمایش آن ها به صورت تمام صفحه در صورت برقرار تماس

اپلیکیشن NoxLucky – HD Live Wallpaper, Caller Show, 4D, 4K با مجموعه امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 99.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.7.1

    • Optimized user experience
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Backdrops - Wallpapers Pro - مجموعه تصاویر زمینه باکیفیت اندروید!

دانلود Backdrops - Wallpapers Pro - مجموعه تصاویر زمینه باکیفیت اندروید!

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران