آخرین نسخه ویرایش عکس made

دسته:

Made – Story Editor & Collage v1.2.11 – اپلیکیشن جعبه ابزار ساخت استوری حرفه ای اینستاگرام اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 3.99 دلار تقدیم شما عزیزان

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی طرفداران شبکه های اجتماعی نیز بیشتر شده و کاربران بسیاری به آن ها روی می آورند. یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین این شبکه ها را می توان اینستاگرام دانست که چندین میلیون کاربر ایرانی در آن حضور دارد. بسیاری از کاربران از این محبوبیت استفاده کرده سعی می کنند که کسب و کار خود را گسترش دهند. برخی در نقش اینفلوئنسر ظاهر شده و برخی دیگر نیز با انتشار محتوا در زمینه های گوناگون سعی در جذب کاربران می کنند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که اعتقاد دارید پست های با کیفیت یکی از راه های جذب فالوور می باشد پس در این پست با ما همراه باشید. Made – Story Editor & Collage عنوان یک جعبه ابزار ساخت استوری حرفه ای اینستاگرام می باشد که توسط Instasize, Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. بی شک این استارت اپ یک راه حل مناسب برای افزایش کیفیت استوری های شما خواهد بود. بخش استوری های اینستاگرام که یکی از پر طرفدار ترین بخش ها می باشد امروزه بازدید های بسیار داشته و کاربران توجه به خصوصی به آن دارند. مجموعه ای از قالب های از پیش تنظیم شده در اختیار شما عزیزان قرار دارد که با بهره مندی از آن ها خواهید توانست استوری هایی فوق العاده را ایجاد نمایید. تنها کافی است یک قاب را انتخاب و تصاویر مورد نظر تان را در آن قرار دهید. یکی از مهم ترین مواردی که باعث محبوبیت این برنامه شده است را می توان حالت های مختلف قالب دانست که چندین گزینه فوق العاده را پیش روی کاربران قرار می دهد. علاوه بر قالب ها فیلتر های موجود، نیاز های شما را به دیگر ابزار های جانبی از بین برده و شرایطی را فراهم می سازند که جذابیت عکس های خود را دو چندان کنید. برای زیبا سازی و شخصی سازی هر چه بیشتر از فونت ها و حالت های متنوع موجود بهره برده و فالوور های خود را شگفت زده کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Made – Story Editor & Collage اندروید :

  • ایجاد استوری هایی فوق العاده برای اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی
  • دسترسی به مجموعه ای از قالب های از پیش تنظیم شده
  • امکان قرار دادن یک یا چندین عکس در قاب های موجود
  • افزایش کیفیت و جذابیت عکس های تان با مجموعه ای از فیلتر های گوناگون
  • چندین فونت متنوع برای نوشتن متن ها و افزودن آن ها به استوری های تان
  • توانایی شخصی سازی قاب های موجود در سطوح بسیار بالا

اپلیکیشن Made – Story Editor & Collage با بهره مندی از امکانات و مجموعه قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 3.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده و توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت پر بازدید اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.2.11

    • * Updated text fonts
    • * Fixed miscellaneous editor issues
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

نسخه آخر و کامل  Deep Art Effects برای موبایل

نسخه آخر و کامل Deep Art Effects برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران