نسخه آخر و کامل Idle Dragon Tycoon برای موبایل

دسته:

Idle Dragon Tycoon v1.2.2 Mod – بازی آرکید سرگرم کننده سرمایه دار اژدها اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Idle Dragon Tycoon – Evolve Manage Simulation نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Anxious Otter Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. Idle Dragon Tycoon – Evolve Manage Simulation در حقیقت اولین بازی استودیوی بازی سازی Anxious Otter Games در مارکت اندروید است و باید گفت تا به اینجای کار این استودیو بازی سازی ایندی توانسته است با بازی خودش موفق ظاهر شود و توجه گیمر ها را به خودش جلب کند. معمولاً بازی های آیدل سرمایه دار حول و حوش مدیریت کسب و کار می گردند اما در این بازی شما مدیریت مزرعه ای از اژدها های دوست داشتنی را به عهده دارید و باید به یک رام کننده اژدها تبدیل شوید. گیم پلی بازی بسیار ساده است و از مکانیزم هایی استفاده می کند که در نام بازی هم به آنها اشاره شده است. در این بازی شما باید مزرعه اژدها های خودتان را توسعه دهید و به صورت آیدل پول دریافت کنید. سپس می توانید با استفاده از پول هایی که دریافت می کنید کاری کنید تا نسل های جدیدی از اژدها ها به وجود بیایند و رشد و تکامل پیدا کنند. به این ترتیب،‌ شما می توانید بیشتر پول به دست بیاورید و به یک سرمایه دار تبدیل شوید. سیستم پیشرفت بازی به این صورت است که هم به صورت آنلاین می توانید پول در بیاورید و هم به صورت آفلاین. این یعنی شما می توانید رشد و تکامل اژدها های خودتان را به صورت اتوماتیک انجام دهید و حتی در زمانی که از بازی خارج می شوید هم پول به دست بیاورید.

ماجراجویی شما در بازی Idle Dragon Tycoon – Evolve Manage Simulation پر از سورپرایز های ویژه خواهد بود اما نیازی نیست مثل دیگر بازی های معمول سبک آیدل دائماً روی یک چیزی ضربه بزنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که مرزرعه اژدها ها را مدریت کنید و منابع و پولی که به دست می آورید را به صورت استراتژیک به بخش های مهم اختصاص دهید تا بتوانید به بهترین نحو ممکن در مرحله های بازی پیشروی کنید. هر اژدها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است که به شما اجازه می دهد پول به دست بیاورید. اگر بتوانید نسل های پیشرفته تر اژدها ها را در مزرعه اژدها ها زیاد کنید می توانید میزان بهره وری را افزایش دهید و به سرعت سرمایه دار شوید. برخی از ویژگی های این بازی شامل: گیم پلی ساده، کنترل های آسان، گرافیک زیبا و چشم نواز، صداگذاری های عالی، تبدیل شدن به سرمایه دار اژدها، انواع و اقسام اژدها های دوست داشتنی در بیش از ۱۰۰ نوع مختلف، و… می باشند. Idle Dragon Tycoon – Evolve Manage Simulation توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن یاب قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.2.2

    • تغییراتی در دسترس نیست!
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران