جدیدترین نسخه Squad Alpha

دسته:

Squad Alpha – Action Shooting v1.3.9 – بازی اکشن و تفننی “جوخه آلفا” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (دریافت جوایز بدون نیاز به دیدن تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Squad Alpha – Action Shooting – جوخه آلفا یک بازی ساده اما بسیار سرگرم کننده و جالب در سبک اکشن از استودیوی معروف SayGames است که به شکل رایگان در گوگل پلی عرضه شده و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. مثل همیشه تصمیم گرفتیم تا همزمان با انتشار یک بازی مهیج دیگر آن را تهیه و همراه با یک نسخه مود به شکل انصحاری و برای اولین بار در ایران برای شما عزیزان به انتشار برسانیم. استودیوی چندملیتی SayGames که مقر اصلی آن در کشور بلاروس قرار دارد، تا کنون با ساخت و عرضه بیشتر از 40 بازی گوناگون ویدئویی برای پلتفرم های مختلفی همچون سیستم عامل اندروید توانسته به یکی از موفق ترین و فعال ترین شرکت های بازی سازی در بین تمام توسعه دهندگان تبدیل شود. این استودیو با ساخت و عرضه بازی هایی مثل Sand Balls ، Cannon Shot ، Perfect Slices ، Hoop Stars ، Desert Riders ، Rage Road و یا Race Master 3D طیف وسیعی از بازی های موبایلی را توسعه داده و به نوعی می توان گفت که برای هر سلیقه ای یک بازی خاص عرضه کرده است. ماهیت کلی بازی های استودیوی SayGames بیشتر تفننی است و این رویکرد نه فقط در محتوا، بلکه در سبک و سیاق طراحی ها و گرافیک بازی های این شرکت نیز دیده می شود. در این مطلب از اپلیکیشن یاب تصمیم داریم تا یکی دیگر از بازی های اکشن این استودیو را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. پس با ما در ادامه همراه باشید.

بازی Squad Alpha – Action Shooting یک عنوان اکشن و سرگرم کننده است که در آن شما قرار است در نبردهایی تاکتیکال شرکت کنید. سبک اصلی بازی با الگوبرداری از بازی های معروفی مثل Archero ساخته و طراحی شده است و در این طراحی ها سعی شده تا همان المان های مینیمالیستی منعکس شوند. بنابراین باید گفت که بازی Squad Alpha – Action Shooting بیشتر از اینکه بخواهد یک بازی اکشن و هیجان انگیز باشد، یک عنوان سرگرم کننده و تفننی است. البته این به هیچ وجه به این معنی نیست که در این بازی شما قرار است یک روند ساده و پیش پا افتاده را دنبال کنید. بازی طوری طراحی شده که با پیشرفت های شما در بازی و طی کردن مراحل، درجه سختی هم افزایش پیدا می کند تا جایی که دیگر خبری از آن سبک تفننی ابتدایی نباشد و بازی به یک عنوان چالش برانگیز تبدیل شود. شما در نقش مأمورانی ویژه از یک گروه تخصصی به اسم جوخه آلفا هستید که برای مأموریت هایی سخت و حساس انتخاب شده اند. شما می توانید شخصیت های مختلفی در بازی داشته باشید و با کمک سیستم ارتقاء رسانی بازی اقدام به ارتقاء آیتم ها کرده و یا سلاح ها و تجهیزات بهتری خریداری کنید. از جایی که ماهیت کلی بازی مینیمالیستی است، سبک گیم پلی هم ساده و به دور از هرگونه پیچیدگی ساخته شده است. کلیت بازی با نگه داشتن انگشت روی صفحه و حرکت دادن شخصیت به سمت مورد نظر است. به محض اینکه دشمنان شما در شعاع مورد نظر قرار بگیرند، شخصیت بازی به صورت خودکار به سمتشان شلیک می کند. بنابراین باید گفت که مسئولیت مهم و اصلی شما در Squad Alpha – Action Shooting حرکت های سریع، جا به جایی های حساس و جاخالی دادن از حملات دشمنان است. این بازی زیبا و ساده با گرافیک دلپذیر و فانتزی اش می تواند مدت ها شما را سرگرم کند. بنابراین معطل نکنید و همین حالا از طریق لینک های مستقیم اپلیکیشن یاب اقدام به دیافت آخرین نسخه این بازی به شکل معمولی یا مود شده کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.game.missioncrit را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.3.9

    • - Black Friday offers
    • - Coming soon: seasonal rift release is closing up. Join the conversation in Discord and get ready for the burst of competitive action!
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران