نسخه آخر و کامل Speed Dial برای موبایل

دسته:

Speed Dial Widget – Quick and easy to call v1.55 ویجت مخاطبین برای تماس سریع در اندروید نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

یکی از مهم ترین مزیت هایی که گوشی های همراه کلاسیک به گوشی های هوشمند امروزی دارند،‌ سادگی و راحتی کاربر در استفاده کردن از آن هاست. در گوشی های کلاسیک برای هر کاری تنها کافی بود یک یا نهایتا سه دکمه را فشار داد و اغلب هم هر کاری دکمه مخصوص به خود را داشت. مهم ترین کاری که گوشی های تلفن همراه کلاسیک انجام می دادند تماس گرفتن و فرستادن پیامک بود که برای هر دو این کار ها دکمه ی مخصوصی تعبیه شده بود. سادگی کار با گوشی های کلاسیک باعث شده بود که سالمندان، افراد کم سواد و کودکان به راحتی بتوانند با این گوشی ها کار کنند. یکی از دلایلی که سالمندان تمایلی به استفاده از گوشی های هوشمند ندارند، پیچیدگی انجام کار ها در تلفن های هوشمند است. برای حل این مشکل اپلیکیشن های بسیاری ارائه شده اند که ما نیز برخی از آن ها را در اپلیکیشن یاب معرفی کرده ایم. Speed Dial Widget – Quick and easy to call عنوان اپلیکیشنی برای ایجاد ویجت مخاطبین برای تماس سریع و آسان است که توسط گروه نرم افزاری VizNext مخصوص دستگاه های اندروید ی توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه به جای این که در دایلر اندروید به دنبال مخاطب بگردید و وقت خود را تلف کنید، در این اپلیکیشن با سرعت بسیار بالاتری می توانید مخاطبین خود را پیدا کرده و با آنها تماس بگیرید. این برنامه برای افراد سالمند و کم سواد بسیار مفید است، چرا که دیگر لازم نیست برای یافتن مخاطب خود نام ها و اسامی را بخوانند، تصاویر مخاطبین در آیکون های دایره ای شکل به نمایش در می آید و کاربر کافیست بر روی عکس مخاطب خود بزند تا بتواند با او تماس برقرار کند. با استفاده از اپکیشن Speed Dial Widget می توان تنها با یک لمس، کارهای مختلفی را می توان انجام داد، به عنوان مثال می توانید تماس بگیرید، پیامک بفرستید، از طریق واتس آپ پیام ارسال کنید یا با اسکایپ تماس بگیرید. با دوبار یا یک بار لمس کردن مشخص کنید که به دنبال انجام چه کاری هستید. مخاطبین خود را در دسته های مختلفی نظیر دسته کاری، دوستان، فامیل ها و … تقسیم بندی کنید. می توانید هر گروه را به شکل جداگانه به Home screen گوشی خود اضافه سازی کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Speed Dial Widget – Quick and easy to call اندروید :

  • امکان تغییر شکل لیست مخاطبین
  • امکان انتخاب عملکرد یک بار و دو بار لمس برای ارسال پیام و برقراری تماس
  • قابلیت افزودن مخاطبین به صفحه نمایش با استفاده از ویجت به صورت نامحدود
  • امکان قرار دادن تغییر شکل مخاطبین و افزودن عکس از گالری
  • وجود تم های مختلف در اپلیکیشن

اپلیکیشن Speed Dial Widget – Quick and easy to call برنامه ای بسیار مفید برای کسانی است که به دلیل پیچیدگی های زیاد، نمی توانند از گوشی های هوشمند استفاده کنند. این برنامه بسیار محبوب و پرطرفدار است به طوری که رقم دانلود بالای 100.000 دارد. اپلیکیشن Speed Dial Widget – Quick and easy to call با کسب رضایت کاربران توانسته است امتیاز عالی 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید بدون تبلیغات و کامل این برنامه را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.55

    • fixes and Performance Improvements
نسخه جدید و کامل QR BarCode

نسخه جدید و کامل QR BarCode

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران