دانلود نسخه جدید Fruti برای موبایل

دسته:

Fruti Icon Pack v1.0.7 – اپلیکیشن آیکون پک سفارشی و منحصر به فرد اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار

Fruti Icon Pack عنوان یک آیکون پک سفارشی و منحصر به فرد اندرویدی می باشد که توسط Rahul K D i nesh توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همه ما از اهمیت بالای آیکون ها مطلع هستیم. داشتن نماد هایی زیبا کمک می کند که جذابیت صفحه نمایش افزایش پیدا کرده و هیچ گاه از کار کردن با دیوایس خود خسته نشویم. آیکون ها در شکل ها و رنگ های گوناگونی در دسترس هستند که باعث می شود هر کسی با هر سلیقه ای بتواند انتخابی صحیح داشته باشد. با این وجود برخی از این نماد ها بسیار جذاب هستند و توسعه دهندگان با ساعت ها طراحی بی وقفه تلاش می کنند که نظر طیف وسیعی از کاربران اندرویدی را به سمت خود جلب نمایند. با این وجود ما در وب سایت اپلیکیشن یاب تا به کنون تلاش کرده ایم تا بهترین این نماد ها را به صورت بسته هایی آماده در اختیار تان قرار دهیم. آیکون پک Fruti Icon Pack یکی دیگر از عناوینی است که در این پست قصد معرفی آن را داریم. در این بسته فوق العاده شما می توانید به مجموعه ای از نماد های رنگارنگ دسترسی داشته باشید؛ آیکون هایی که رنگ های به کار رفته در آن ها به قدری جذاب و پر طرفدار هستند که بدون شک بیشتر از هر چیزی مورد توجه دختر ها قرار می گیرند. بهتر است این فرصت را از دست نداده و برای دریافت این آیکون پک بی نقص با ما همراه باشید.

دسترسی به مجموعه ای از آیکون های رنگارنگ با Fruti Icon Pack

استفاده از پالت های رنگی متنوع و جذاب یکی از اصلی ترین ویژگی های آیکون پک Fruti Icon Pack می باشد. در این نرم افزار شما می توانید هر رنگی را مشاهده کنید. تیم طراحی تلاش کرده است که از رنگ هایی پویا و گرم استفاده کرده تا بار دیگر شادی و نشاط را به صفحه نمایش اسمارت فون های تان هدیه دهد. نه تنها رنگ ها بلکه طرح ها نیز از تنوع بالایی برخوردار هستند. بر خلاف بسیاری از آیکون پک های موجود در مارکت اندروید در اولین مرحله پس از نصب برنامه به بیش از 870 آیکون زیبا دسترسی خواهید داشت. گرچه باید اشاره کنیم که این آیکون ها به مرور زمان به روز رسانی شده و نماد های جدیدی به آن ها افزوده می شود که لذت استفاده از این بسته را چندین برابر می کند.

پشتیبانی از اپ ها و بازی های گوناگون

تنوع بالای آیکون های موجود در این مجموعه به قدری است که نرم افزار ها و بازی های مختلفی تحت پشتیبانی این استارت اپ قرار دارند. در Fruti Icon Pack شما می توانید آیکون هایی اختصاصی را برای محبوب ترین برنامه ها و یا بازی های موجود در مارکت اندروید مشاهده کنید. از دیگر نکاتی که پس از نصب ممکن است توجه تان را به خودش جلب نماید وجود آیکون های گوناگون برای تنها یک استارت اپ می باشد! توسعه دهنده برای برخی از استارت اپ ها چندین و چند آیکون طراحی نموده است که نشان دهنده طرفداران زیاد این نرم افزار ها می باشد.

دسترسی به والپیپر ها در کنار نماد های مختلف

با نصب برنامه Fruti Icon Pack به نوعی با یک تیر دو نشان می زنید! در این استارت اپ نه تنها قادر خواهید بود که از آیکون هایی زیبا استفاده کنید بلکه همراه با این نماد ها بیش از 15 والپیپر مبتنی بر سرور های ابری نیز در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود. این والپیپر ها از هماهنگی بسیار بالایی نسبت به آیکون ها برخوردار بوده و استفاده همزمان از هر دو آن ها زیبایی نمایشگر را دو چندان می کند. علاوه بر این اگر در هنگام مرور آیکون ها نتوانستید نماد دلخواه خود را بیابید تنها کافی است تا از بخش تعیین شده یک درخواست برای تیم توسعه دهنده ارسال کنید تا در آپدیت های بعدی آیکون اپ مورد نیاز تان را دریافت نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Fruti Icon Pack اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از 870 آیکون زیبا و رنگارنگ
  • به روز رسانی های مداوم در بازه های زمانی کوتاه
  • استفاده از بهترین پالت های رنگی در نماد های موجود
  • بیش از 15 والپیپر جذاب همراه با آیکون های موجود در دیتابیس
  • گزینه ای برای ارسال درخواست ساخت آیکون نرم افزار دلخواه تان
  • پشتیبانی از محبوب ترین لانچر های اندرویدی موجود در مارکت اندروید
  • چندین آیکون اختصاصی برای پوشه ها

اپلیکیشن Fruti Icon Pack با بهره مندی از امکانات و مجموعه ای از آیکون های زیبا و جذاب توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلار منتشر و امتیاز 5.0 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این آیکون پک بی نظیر را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت پر طرفدار اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.0.8

    • Added 40 new icons (910 icons)
    • Added and fixed some activities
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود آخرین نسخه آیکون پک Paper Cut

دانلود آخرین نسخه آیکون پک Paper Cut

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران