دانلود برنامه سرگرمی FilmPlus

دسته:

FilmPlus 1.7.8 – اپلیکیشن پخش و دانلود رایگان فیلم و سریال در اندروید نسخه مود و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

همه ما تلاش می کنیم تا در اوقات فراغت خود، به نحوی سرگرم شویم! برخی افراد اوقات فراغت شان را با دوستان خود می گذرانند و یا اینکه برخی بازی های مورد علاقه شان را تجربه می کنند. اما در این میان افراد بسیاری تلاش می کنند تا فیلم و یا سریال های جدید را ببینند و از آن ها لذت ببرند. همان گونه که می دانیم؛ بسیاری از سرویس هایی که می توان از آن ها فیلم های مورد علاقه مان را مشاهده کرد و یا اینکه دانلود کنیم، اشتراکی هستند. با این وجود گاها نمی خواهیم پولی را بابت مشاهده فیلم ها بپردازیم! یکی از بهترین راه های ممکن در چنین شرایطی جست و جوی نام فیلم و یا سریال مورد علاقه مان در موتور های جست و جو می باشد. اما جست و جو و پیدا کردن فیلم ها نیز بسیار زمانبر است! با این وجود ما استفاده از اپلیکیشن ها را به شما پیشنهاد می دهیم. FilmPlus یک اپلیکیشن پخش و دانلود رایگان فیلم و سریال های روز دنیا در اندروید می باشد که توسط شرکتی با همین نام توسعه و معرفی شده است. بار ها و بار ها دیده اید که بسیاری از سرویس های موفق منتشر کننده فیلم ها پس از گذشت مدتی به دلایلی از بین رفته اند! با این وجود ما در فیلم پلاس با چنین مشکلی رو به رو نیستیم. در ابتدای توضیحات باید اشاره کنیم که فیلم ها و یا سریال ها بر روی سرور های میزبان این اپ نیستند؛ بلکه این نرم افزار یک رابط میان ما و دیگر وب سایت ها است! البته باید اشاره کنیم که نیازی به جست و جوی مداوم برای پیدا کردن فیلم مورد نظرتان و یا خرید اشتراک نیست؛ زیرا تنها کافی است تا نام آن را جست و جو کرده و به بهترین شکل ممکن آن را در همین برنامه پخش کنید. تمامی ویدئو های در دسترس، توسط تیم توسعه دهنده در دسته بندی های متنوعی قرار داده شده اند. یکی از بهترین ویژگی های برنامه FilmPlus را می توان توانایی جست و جوی پیشرفته آن دانست. شما در هنگام جست و جو می توانید فیلتر های مختلفی را برای دسترسی به نتایج دقیق تر تنظیم کنید که در نوع خودش بی نظیر است. مهم نیست که سرعت اینترنت خوبی دارید و یا اینکه در شرایطی هستید که سرعت اینترنت شما مطلوب نیست؛ زیرا متناسب با سرعت اینترنت خود قادر خواهید بود فیلم سینمایی و یا سریال مورد علاقه تان را در کیفیت دلخواه اجرا کنید. علاوه بر این باید به این موضوع اشاره کنیم که در صورت نیاز تنها با لمس یک گزینه فیلم با کیفیت مورد علاقه تان در حافظه اسمارت فون اندرویدی شما ذخیره می شود و در هر زمانی که خواستید قادر به اجرایش خواهید بود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه FilmPlus اندروید:

  • دسترسی داشتن به میلیون ها فیلم مختلف از سراسر جهان
  • جست و جو در میان میلیون ها عنوان گوناگون
  • فیلتر های مختلف برای دسترسی پیدا کردن به بهترین فیلم ممکن
  • امکان فعال سازی زیرنویس فیلم ها در زبان های مختلف
  • گزینه ای برای دانلود و پخش فیلم ها و سریال ها به صورت آفلاین
  • پشتیبانی از پخش ویدئو با ها کیفیت های متنوع
  • افزودن لیست فیلم های مورد علاقه تان به یک دسته بندی اختصاصی

اپلیکیشن FilmPlus بدون شک یکی از بهترین برنامه های دسترسی به فیلم ها و سریال های سراسر جهان می باشد. همچنین باید اشاره کنیم که دیتابیس برنامه به طور مداوم به روز می شود و جزو برترین ها در زمینه دانلود فیلم می باشد. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه مود فیلم پلاس را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت پر طرفدار و پر بازدید اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.7.8

    • - Add pml link.
    • - Add 5 link providers.
  • ویژگی های نسخه مود اکسترا :

    تبلیغات غیرفعال شد. مجوزهای ناخواسته گیرنده ها ارائه دهندگان خدمات حذف شدند. گرافیک های برنامه بهینه و فشرده شده و منابع پاک شده برای بارگذاری سریع تر برنامه. مجوزهای تبلیغات و ارائه دهندگان خدمات از اندروید مانیفست حذف شده است. پیوندهای تبلیغات حذف شده و روش های فراخوانی باطل می شوند. مشاهده طرح‌بندی تبلیغات غیرفعال شده است. کد اشکال زدایی حذف شد. نام تگ های منبع پیش فرض فایل های جاوای مربوطه حذف شد. Analytics / Crashlytics / Firebase غیرفعال است. بدون ردیاب یا تبلیغات فعال گزینه پلیر پاپ آپ غیرفعال شده است. بروزرسانی اجباری به نسخه جدید غیرفعال شد. زبان ها: چند زبان کامل. پردازنده ها: armeabi-v7a، x86; DPI صفحه نمایش: 160dpi, 240dpi, 320dpi, 480dpi, 640dpi; امضای بسته اصلی تغییر کرد.

    ویژگی های نسخه مود لایت :

    بر اساس نسخه پیش فرض مود اکسترا ؛ گرافیک های برنامه بهینه و فشرده شده و منابع پاک شده برای بارگذاری سریع تر برنامه – [حجم کامل فایل نصبی ۱۰.۷ مگابایت] ؛ زبان ها: انگلیسی , روسی ; پردازنده ها: armeabi-v7a. DPI صفحه نمایش: 120dpi, 160dpi, 240dpi, 320dpi, 480dpi, 640dpi; امضای بسته اصلی تغییر کرد.


دانلود برنامه سرگرمی FilmPlus
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

جدیدترین نسخه Snes9x EX+

جدیدترین نسخه Snes9x EX+

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران