دانلود Snap Search - آپ مرورگر فوق امن، خصوصی و پر سرعت اندروید!

دسته:

Snap Search: Incognito Browser Premium 10.4 – اپلیکیشن مرورگر فوق امن، خصوصی و پرسرعت اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 3.99 دلار

مرورگر ها جزو اصلی ترین برنامه های گوشی های اندرویدی به شمار می روند و همه ما روزانه چندین و چند بار برای رفع نیاز های خود در زمینه دسترسی به سایت ها از آن ها استفاده می کنیم. یکی از مهم ترین گزینه ها در هنگام انتخاب مرورگر وب میزان امنیت آن می باشد. همین موضوع باعث شده تا در این پست تصمیم به معرفی یک مرورگر فوق العاده بگیریم. Snap Search: Incognito Browser عنوان یک مرورگر فوق امن، خصوصی و پرسرعت برای اندروید می باشد که توسط شرکت اسنپ سرچ توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همانند دیگر مرورگر های موجود در مارکت اندروید، در این نرم افزار نیز با امکانات و قابلیت های متنوعی رو به رو هستید، اما اصلی ترین این ویژگی ها بر خصوصی بودن وبگردی شما تمرکز دارند. در این برنامه پس از به پایان رسیدن مرور صفحات وب هیچ گونه رد پایی نظیر تاریخچه جست و جو، کوکی ها و… از شما به جا نمی ماند و هیچ کس متوجه نخواهد شد که به چه سایت هایی مراجعه کرده اید. دیگر نکته قابل توجه مسدود سازی تبلیغات و ردیاب های شخص ثالث می باشد که آزار دهنده ترین نوع تبلیغات را به نمایش می گذارند. شما با بهره مندی از سیستم هوشمند مسدود سازی تبلیغات و همچنین شبکه تور به طور کامل در دنیای اینترنت ناشناس می مانید و با سرعتی فوق العاده بالا سایت های مختلف را مرور خواهید نمود. بیش از 70 موتور جست و جوی مختلف در اختیار شما قرار داده شده است تا به کمک آن ها بتوانید بهترین نتایج مورد نیازتان را بیابید. دیگر نکته ای که باید به آن اشاره کنیم صرفه جویی در حجم اینترنت مصرفی می باشد؛ سیستم مسدود سازی تبلیغات کمک خواهد کرد که تصاویر، فایل های گیف و یا صفحات پاپ آپ به صورت ناخواسته اجرا نشوند و بتوانید در حجم اینترنت تان صرفه جویی کنید. اگر در نتایج جست و جوی خود، پاسخ سوال تان را در وب سایت های خارجی زبان یافتید، به هیچ عنوان جای نگرانی نیست، زیرا مترجم داخلی اجازه خواهد داد تا وب سایت و یا صفحه دلخواه تان را به هر زبانی که می خواهید مشاهده کنید. در پایان باید اشاره کنیم که اگر جزو افرادی هستید، که ساعات بسیاری را به مطالعه متن های موجود در سایت ها اختصاص می دهید حالت مطالعه یک گزینه مناسب برای شما به شمار می رود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Snap Search: Incognito Browser اندروید:

  • مرور صفحات مختلف وب به صورت ناشناس بدون به جا ماندن رد پایی از کاربر
  • حذف هر گونه کوکی و تاریخچه جست و جو به محض بستن برنامه
  • ذخیره نشدن هیچ گونه گذرواژه ای برای افزایش امنیت
  • مسدود سازی حرفه ای تبلیغات و ردیاب های شخص ثالث
  • موتور مرور پر سرعت داخلی برای شتاب به وبگردی کاربران
  • حالت خواندن، برای خواندن متن های مورد علاقه تان بدون هیچ‌گونه حواس پرتی
  • امکان مشاهده صفحات در 100 زبان مختلف به صورت لحظه ای
  • صرفه جویی در حجم دیتای مصرفی شما عزیزان

اپلیکیشن Snap Search: Incognito Browser با بهره مندی از ویژگی هایی کاربردی و امنیتی توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 3.99 دلاری منتشر شده و امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 10.4

    • Bug fixes and major performance improvements
    • Did you know: now you can also see the data saved using Snap Search by blocking ads and trackers?
دانلود Snap Search - آپ مرورگر فوق امن، خصوصی و پر سرعت اندروید!
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود جدیدترین نسخه Aloha

دانلود جدیدترین نسخه Aloha

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران