Camera Translator: Photo, Text - ترجمه با عکس‌ودوربین دیتابیس‌آفلاین برنامه های پیشنهادی

دسته:

Camera Translator: Photo, Text 2.2.0 – اپلیکیشن ترجمه متن با عکس و دوربین در اندروید! نسخه پرمیوم اختصاصی اپلیکیشن یاب به ارزش 24.99 دلار در دسترس بودن همه قابلیت ها

امروزه ترجمه متن ها به کمک مترجم های آنلاین کار ساده ای شده است! البته نباید به هر مترجمی اعتماد کرد، زیرا بسیاری از آن ها دقت کافی در ارائه ترجمه صحیح را ندارند. از این رو توسعه دهندگان به طور مداوم در تلاش اند که اپ های جدیدی را در این زمینه به کاربران معرفی کنند. امروزه برنامه هایی که در ترجمه به ما کمک می کنند از امکانات متنوعی بهره می برند که برخی از آن ها واقعا کاربردی است. قطعا برای شما نیز بار ها پیش آمده است که قصد ترجمه متن موجود در یک تصویر را داشته اید؛ و یا اینکه به دنبال کسی بوده اید که بتواند کتاب زبان اصلی شما را برای تان ترجمه کند. در چنین شرایطی نیازی به هیچ کس نیست، زیرا اسمارت فون تان در نقش یک مترجم حرفه ای ظاهر می شود. Camera Translator: Photo, Text یک اپلیکیشن ترجمه متن با عکس و دوربین می باشد که توسط Everyday_apps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. به کمک این برنامه اندروید شما خواهید توانست که به دور از هر گونه گزینه پیچیده ای متن های مورد نظرتان را ترجمه کنید. برای اینکار تنها کافی است از طریق این ابزار پیشرفته دوربین گوشی اندرویدی تان را فعال کنید و بر روی هر نوع متنی بگیرید. علاوه بر این امکان انتخاب تصاویر از طریق گالری نیز فراهم است که بدون شک می تواند در شرایط مختلف بسیار کاربردی واقع شود. در حال حاضر توسعه دهندگان این امکان را فراهم ساخته اند تا بتوان بیش از 100 زبان مختلف را ترجمه نمود. تمامی ترجمه ها با دقتی بسیار بالا پیش از ارائه به کاربران بررسی و یک متن دقیق و بدون خطا به شما نمایش داده می شود. شما نه تنها قادر به دریافت ترجمه هایی هوشمندانه هستید، بلکه اگر جزو افراد علاقه مند به زبان های خارجه می باشید، این امکان فراهم شده است تا تلفظ صحیح کلمات و یا حتی جملات را به صورت کاملا آنلاین بشنوید. گاهی اوقات ما در شرایطی قرار می گیریم که دسترسی به اینترنت نداریم و نیاز داریم که یک متن در یک زبان خاص سریعا برای ما ترجمه شود. از این رو تنها کافی است تا دیتای مورد نیاز زبان مورد علاقه تان را دریافت کنید تا در صورت عدم دسترسی به اینترنت متن ها را به کمک دوربین گوشی اندرویدی تان سریعا ترجمه نمایید. علاوه بر این یک ویجت شناور در برنامه Camera Translator: Photo, Text قرار دارد که این امکان را به کاربران می دهد تا در هنگام استفاده از دیگر برنامه ها و یا پیام رسان ها در کوتاه ترین زمان ممکن متن های دریافتی از دیگران را به زبانی دیگر ترجمه کنند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Camera Translator: Photo, Text اندروید:

  • ترجمه متن ها و کلمات از طریق دوربین اسمارت فون و یا تصاویر موجود در گالری
  • قابلیت فوق العاده OCR برای تشخیص بدون اشتباه متن ها از طریق دوربین
  • پشتیبانی از 100 زبان مختلف در سراسر جهان
  • ویجتی کاربردی برای فعال سازی ترجمه در هنگام استفاده از دیگر برنامه ها
  • حالت ترجمه آفلاین برای کاربرانی که در طول روز ممکن است به اینترنت دسترسی نداشته باشند
  • موتور تبدیل گفتار به نوشتار
  • پخش تلفظ کلمات و یا جملات به صورت صوتی

اپلیکیشن Camera Translator: Photo, Text با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 24.99 دلاری منتشر شده و امتیاز 4.1 از 5.0 را توسط کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم اختصاصی آن را از لینک های مستقیم و نیم بها وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.2.0

    • Thank you for using Camera Translator all the time. We regularly update the app on Google Play so that you can use it comfortably.
  • ویژگی های نسخه مود :

    ◉ ویژگی های حق بیمه باز شده است ◉ AOSP – بدون نیاز به خدمات گوگل پلی سرویس ◉ گفتگوی رتبه بندی هنگام خروج غیرفعال شده است ◉ نوع پردازنده : یونیورسال ◉ زبان ها : چند زبان کامل ◉ همه اطلاعات اشکال زدایی حذف شد ◉ امضای اصلی تغییر کرد


Camera Translator: Photo, Text - ترجمه با عکس‌ودوربین دیتابیس‌آفلاین برنامه های پیشنهادی
دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Hi Dictionary

دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Hi Dictionary

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران