Grammatisch - برنامه یادگیری و تمرین گرامر زبان آلمانی برای اندروید!

دسته:

Grammatisch Subscribed 2.6.5 – اپلیکیشن یادگیری و تمرین گرامر زبان آلمانی اندروید نسخه اشتراکی به ارزش 54.99 دلار تقدیم شما عزیزان

همه ما علاقه داریم که به غیر زبان رسمی کشورمان، زبان دیگری را برای داشتن ارتباطی آسان با مردم سراسر دنیا فرا بگیریم. زبان آلمانی جزو زبان هایی است که افراد بسیاری تلاش می کنند که آن را یاد بگیرند! با این وجود سخت ترین بخش یادگیری زبان آلمانی گرامر ها و قواعد آن است که نیازمند سال ها تلاش برای یادگیری می باشد. با این حال قصد داریم که در این پست یک اپ هوشمند را در این زمینه به شما عزیزان معرفی نماییم. Grammatisch عنوان یک اپلیکیشن یادگیری و تمرین گرامر زبان آلمانی می باشد که توسط شرکتی با همین نام توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان گونه که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم، سخت ترین بخش یادگیری زبان آلمانی گرامر های آن می باشد، این دقیقا همان موضوعی است که توسعه دهندگان اپ فوق بر روی آن تمرکز کرده، و تلاش نموده اند که این قواعد را بسیار ساده تر و آسان تر به شما آموزش دهند. اولین نکته ای که بسیاری از کاربران نیز در فیدبک ها به آن اشاره نموده اند، سادگی بیان می باشد. تمامی آموزش های زبان به گونه ای طراحی شده اند که سریعا به سراغ اصل مطلب رفته و تلاش می کنند بدون هیچ گونه پیچیدگی شما را با مفاهیم آشنا سازند. پس از یادگیری و خواندن دروس بخش مورد نظرتان، زمان برگزاری آزمون می باشد. با انجام آزمون ها می توانید سطح یادگیری و توانایی های خود را سنجیده و بدانید که چه میزان از مطالب آموزشی را فراهم کرده اید. سوالات آزمون ها به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر مطالب همان درس، نگاهی به مطالب گذشته نیز دارند که همین موضوع باعث می شود کاربران و علاقه مندان به زبان آلمانی به طور مداوم مروری بر آموزش های گذشته داشته باشند. دیگه ویژگی برنامه Grammatisch سطح بندی آموزش ها و آزمون ها است. مهم نیست که به چه میزانی با زبان آلمانی آشنایی دارید، زیرا خواهید توانست گرامر را از مبانی پایه فرا گرفته و تا سطوح حرفه ای بدون نیاز به شرکت در کلاس های حضوری پر هزینه توانایی تان را در این زبان افزایش دهید. بر خلاف بسیاری از نرم افزار های مشابه، تمامی دوره های آموزشی و آزمون ها در دسته بندی های خاص خود قرار داده شده و به لطف رابط کاربری ساده موجود، در هنگام دسترسی پیدا کردن به آن ها با هیچ گونه سردرگمی رو به رو نخواهید شد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Grammatisch اندروید:

  • یادگیری آسان گرامر زبان آلمانی با متد هایی خاص
  • آزمون هایی فوق العاده برای سنجش توانایی های تان
  • بررسی نمره آزمون به صورت لحظه ای
  • دسته بندی تمامی آزمون ها و آموزش ها در گروه های خاص خود
  • مطالب آموزشی بسیار ساده و هوشمندانه برای یادگیری هر چه سریع تر
  • رابط کاربری فوق العاده جذاب و در عین حال ساده
  • مناسب برای تمامی افراد از مبتدی تا حرفه ای

اپلیکیشن Grammatisch به عنوان یک راهکار مناسب برای یادگیری سریع گرامر زبان آلمانی توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 54.99 دلاری در گوگل پلی منتشر شده و توانسته امتیاز 4.8 از 5.0 را توسط کاربران دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اشتراکی آن را از وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.6.5

    • 30 brand new exercises added to the tricky topic of "Dativ" "der", "dem" or "den"?- That's the question!
Grammatisch - برنامه یادگیری و تمرین گرامر زبان آلمانی برای اندروید!
نسخه جدید و کامل QR BarCode

نسخه جدید و کامل QR BarCode

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران