دانلود نسخه کامل TeacherAide

دسته:

Teacher Aide Pro v3.24.30 (Premium) – مجموعه ابزار های کاربردی برای معلمان نسخه پرمیوم برنامه به ارزش 39.99 دلار اختصاصی اپلیکیشن یاب

معلمی یکی از حساس ترین و مهم ترین شغل ها در هر جامعه ای است. معلم ها اعضای آینده جامعه را می سازند و عامل پویایی و رشد جامعه هستند. به همین جهت وظایف بسیاری به آن ها محول شده است که در صورت کوتاهی در هر کدام از آن ها به هدف اصلی شغل‌شان نخواهند رسید. یک معلم علاوه بر تدریس دروس مختلف به دانش آموزان، باید نظارتی کامل روی عملکرد آن ها داشته باشد. معلم باید تمام دانش آموزان را شناخته و وضعیت درسی، اخلاقیات و رفتار هر کدام را بداند تا بتواند با هر دانش آموز به صورت جداگانه تعامل داشته و او را در پیش برد درس هایش یاری دهد. برای داشتن چنین شناختی نیاز به اطلاعات بسیاری است. اغلب معلمان این اطلاعات را به صورت ذهنی و در طول زمان به دست می آورند. برخی هم یک دفتر مخصوص برای این کار اختصاص داده اند و ویژگی ها و اطلاعات هر کدام از دانش آموزان را در آن ثبت می کنند. خوشبختانه گوشی های امروزی به اندازه ای قدرتمند شده اند که به راحتی می توان آن ها را با اغلب ابزار های نوشتاری موجود جایگزین کرد. برای ثبت اطلاعات دانش آموزان هم ابزار های بسیار خوبی توسعه داده شده است که امروز با یکی از آن ها در خدمت شما هستیم. Teacher Aide Pro عنوان یک اپلیکیشن عالی برای ثبت و پیگیری اطلاعات دانش آموزان، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط In Pocket Solutions توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با این برنامه معلم می تواند حضور و غیاب دانش آموزان را برای هر روز و جلسه به صورت جداگانه ثبت نماید. تصویر هر کدام از دانش آموزان را می توان به برنامه اضافه کرد تا بهتر بتوان آن ها را شناسایی کرد و سریع تر اطلاعات آن ها را ثبت نمود. حتی در این برنامه می توان محل نشستن و صندلی هر کدام از دانش آموزان را هم ثبت کرد. رابط کاربری برنامه بسیار زیبا طراحی شده است و با ارائه نمودار ها و آمار های جزئی به شما در درک سریعتر و راحت تر اطلاعات کمک می کند. این نرم افزار را می توان به گوگل کلسروم متصل کرد و اطلاعات آن را با برنامه هماهنگ سازی نمود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Teacher Aide Pro اندروید:

  • دارای دفترچه حضور و غیاب (تا 6 ترم و 20 کلاس مختلف)
  • قابلیت ثبت عکس دانش آموزان به همراه محل نشستن (صندلی) آن ها در کلاس
  • ارائه گزارش های کامل از نحوه عملکرد دانش آموزان با نمودار های کاربردی و آمار های جزئی
  • قابلیت اتصال به گوگل کلسروم و همگام سازی اطلاعات با آن
  • شناسایی دانش آموزان در معرض خطر به لحاظ پیشرفت درسی

اپلیکیشن Teacher Aide Pro ابزاری فوق العاده مفید و کارآمد برای همه معلمان و مربیان است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.8 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.24.30

    • When more than 5 students are in a class, the 'Manage students & classes' button is removed from the lower right button and is accessible from the Manage Student button on the top row.
دانلود نسخه کامل TeacherAide
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

نسخه کامل و آخر  English Essays برای اندروید

نسخه کامل و آخر English Essays برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران